17 Mayıs 2012

2. Shoetek alışverişim


   Geçenlerde bir anket düzenleyip bej mi nar çiçeği mi diye sormuştum bu sandaletler için :) Beje karar verip sipariş verdim Pzts. günü ve dün elime ulaştılar . Gayet rahatlar . Tek sorun sağ tekinin bilek kısmında arkasının biraz bol gelmesi . Onu da ayakkabıcıya götürüp soracağım,umarım çaresi vardır . İlk bej renk ayakkabım oldu bunlar :) Baya büyük bir değişiklik yani benim için hehehh .. Bu benim aldığım 37 no da ellerinde son kalan çiftti, ben almış oldum . 10 gün içinde Shoetek'ten 2 tane ayakkabı aldım ama bu tarz topuk modellerini her zaman kafama ve bütçeme göre bulamadığım için kaçırmak istemedim . En rahat ve uzun süre bu topukla yürürüm ben :))







2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım ben mercan demiştim ama bu da çok yakışmış! Güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :) Mercanı zor kombinleyecektim valla,yoksa rengi çok şekerdi canlı canlı :D

Yorum Gönder