13 Nisan 2012

Yine oje yeni oje :)))

   Bugün Ege Park'a yeni açılan Watsons'ımızı ziyarete gittim :) Boş boş bakınıp,artık hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını farkettim ve sadece 3lü kolonyalı mendil ile 20li minik paket Watsons mendil aldım :D Bir de Alix Avien ojeyi aldım oradan . Sonra Flormar standına uğradım ve ilk kez gördüğüm şirin şişedeki Pretty serisi ojelerden seçtim 3 tane . 1,5 tl.idi . Buarada Miracle serisi ojeler kaldırılmış sanırım :/ Bir renge bakacaktım ama yoktu standdaki her zamanki yerinde. Görevliye sordum, pek bir bilgisi yoktu . Zaten "Miraclelar yok mu ?" diye sorduğumda bön bön bakıp "Hangileri onlar ?" dedi ! Deli oluyorum şu bilgisiz çalışanlara !!!!! :S Neyse ... Bu 3 rengi aldım Prettylerden de . Şişelerine bayıldım ,bıdıklar tam :)) Swatch da yaptım peçete üzerinde ..

   Alix Avien 188 ve Prettyler ise soldan sağa P20,p29,p27 ;) Buarada soldaki fotoda üstteki flaşsız,alttaki flaşlıdır .





9 yorum:

Lynn dedi ki...

Prettylerin boyu göründüğü gibi mi? Şişeleri pek hoşuma gitti. Alacağım sanırım bir tane.

Junkhead dedi ki...

Lynn,şimdi baktım 6 ml.imiş Prettyler ;) Alix Avien de 11 ml. Şişeleri çok şeker evet :D

ojelerimiseviyorum dedi ki...

aaa o yeşil gibi olan çok güzelmiş ben baktığımda görmedim ondan :(

Junkhead dedi ki...

ojelerimiseviyorum, ben de bu kadar çok renk seçeneği olduğunu tahmin etmemiştim ama yine bi 15 renk falan vardı galiba ;) Yeşil gibi olanı da ışıltılı petrol mavisi görmüştüm şişede ama birazcık Miracle U33ü andırıyormuş tonu :)

dofa dofa dedi ki...

prettyler ne tatlıymış şişeleri :)) güle güle kullan.

Junkhead dedi ki...

dofacım teşekkürler ;) Evet Prettyler adı üstünde baya pretty :D :D

simyaser dedi ki...

p29 a bayıldım :) şişeleri çok sevimli gözüküyor.

Junkhead dedi ki...

simyaser,teşekkürleeer ;)

sevda s. dedi ki...

Şişeleri çok güzelmiş, renkleri de... Hem çabukta biter bunlar :) Güle güle kullan canım :)

Yorum Gönder