25 Nisan 2012

Yeni ceket ve Lennon gözlüklerim :)

   
   Çok mutluyum çooook ! Sonunda aranan ceket bulundu !! :) Tabi ben ceketi bulana kadar yaz geldi :D Uzun süredir siyah,rahat,spor bir ceket arıyordum ve bulamamıştım hiçbir yerde .. Bugün Bospa'da daha önce baktığım tezgahlardan birini karıştırmaya başladıktan sonra bir anda elime bu ceket geldiii :) Tabi tuttum bırakmadım o andan itibaren ve fiyatını sordum . 25 tl. dedi adam,sonra kaptım ve oradan uzaklaştım hehehh .. O an benden mutlusu yoktu,bir rahatladım anlatamam size. Abartıyor gibi görünebilirim ama cidden kafayı bozmuştum siyah ceketle. Koca İzmir'de hangi mağazaya girdiysem kafamda tasarladığım modelde bir ceket yoktu ! Sonunda aradığım ceketi Bospamızdan,hemi de 25 tl.ciğe bulabildiğim için çooook mesudum a dostlar :D Tabi sıcaklar bastırdı burda,artık ne zaman giyerim bilemeyeceğim de neyse muradıma erdim en azından :)) Onun dışında bugün büyük çerçeveli Lennon güneş gözlüklerim geldi ! 14 nisanda ebay'den sipariş vermiştim. Teeee Amerika'lardan bugün elime ulaştı bu güzellik de :) Bende bu tarz gözlük takıntısı vardır . Küçük boylarından mor ve siyah olanlarına da sahibim . Bu büyük boylarını hiç bir yerde göremiyordum. Ben de araştırdım ebay'de bulunca almadan duramadım . Çok sevdim çoooook ! <3  1-2 modellik de yapıverdim nasıl durduğunu göstermek için :)











9 yorum:

guzelgul dedi ki...

Bulmana sevindim canim güle güle kullan :)

Mein Blog/Blogum

Junkhead dedi ki...

guzelgul, sağol canım ;)

dofa dofa dedi ki...

güle güle giy ve tak canım. :)
blogunun yeni hali ne güzel olmuş. çok beğendim. <3

Junkhead dedi ki...

dofacım,çok teşekkürleer :) Beğendiğine de sevindim . Ben bayıldıım hehehh :D

sevda s. dedi ki...

İkisini de güle güle , mutlulukla giy, kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol canım :-*

Uftade dedi ki...

aman tanrım o gözlükler !!!
ben tüm sene o gözlüklerden aradım durdum,nereden aldın acaba canım? :)

Junkhead dedi ki...

Canım bunları ebay den almıştım çok uygun bir fiyata ama daha fazlası da var bende bu gözlüklerin :D Bulduğum yerde kaptım sürekli :)) Hatta geçenlerde de bir arkadaş sormuştu ,ebay satıcısının söylemiştim ona da . Dur bak sana da yazayım :

http://myworld.ebay.com/intouchwithstyle&ssPageName=STRK:MEFSX:SELLERID&_trksid=p3984.m1543.l2533

Uftade dedi ki...

yazmışsın oysaki dimi ? :D resimde görünce heyecan yaptım tam okumayı bitirmeden yazdım .
hangi satıcıdan aldın acaba ebayde?

Yorum Gönder