04 Nisan 2012

Vanilya Club nisan kutusu

   Bu ayki VC kutum aslında saatler önce elime geçti ama ancak şimdi vakit bulabildim post için :) Sanırım az ve öz demek yeterli olur kutu için. Ruj iyi hoş da renk hiç bana uymadı :( Sheer yapılı olmasına rağmen ,beyaz tenli olduğum için sürünce baya verdi rengini kahve durdu . Hiiiiç yakışmayan bir ton bana . Anneme verdim ruju,onun kullandığı tonlardan çünkü . Bir bakalım kutumuza :







   Parfümü de anneme verdim ,malesef benim için çok ağır bir koku . Sanırım bu kutuda kullanabileceğim tek şey Alessandro el kremi olacak .. Kader kısmet işte .. Siz de ayda 35 tl.ya lüks ürünlerin deneme boyları evinize gelsin isterseniz buraya tıktık ;)

6 yorum:

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Kitapçıkta bu renk ile ilgili her saç rengi ve cilt tonuna uyan bir renk demişler. Oldum olsaı kahve tonları ya da sıcak tonlu renkler bana uymamıştır. Yarım boy daha universal bir rengi olaydı da ziyan olmasaydı...

Junkhead dedi ki...

Evet canım yaa,neyse annem sürer onu ziyan olmayacak en azından ama bana uyan bir renk çıksa güzel olurdu :( Çok yanlış ve saçma bir renk bence :/

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan :) Tatlım rujun rengi bana da uymadı ama Chantecaille krem ve temizleme köpüğünü merak ediyorum...Bakalım önümüzdeki ay daha şanslı oluruz belki? öpüyorum

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Şans işte :))

mor rimel dedi ki...

Ruju başka rujun üzerinde kullanırsanız çok da belli etmiyor rengini, hafif bir parlaklık katıyor. Ben bu şekilde kullanıyorum çünkü rengi bana göre de değil

Junkhead dedi ki...

mor rimel,sağol tavsiyen için ama öyle yapacak bile olsam ,diğer sevip kullandığım rujları sürmekten elim buna gitmez :) Annem kullansın severek bakalım hehehh

Yorum Gönder