08 Nisan 2012

Tüm NYX ürünlerim ve swatchları

 
   Bugün elimde olan ve kozmetik yasağı öncesi cherryculture'dan almış olduğum tüm Nyx ürünlerimi göstereceğim ;) İçlerinde en memnun olduklarım tekli farlar ve allıklar . Yapılarına bayılıyorum. Yumuşacıklar ve sürümleri çok kolay . Forumdan okuduğum kadarıyla Nyx ürünleri bazı Douglas mağazalarında satılmaya başlanmış . Ben bizzat görmedim ama gidenlerin öyle yorumları vardı itsbeauty'de :) Tabi yine milleti kazıklamak için fiyatları 2 katına falan koymuşlar. Diyecek sözüm yok buna :/ Neyse geçelim foto ve swatchlara ...
   Önce tekli farlar .. Üst sıra soldan sağa sırasıyla Morocco,Champagne,Spring flower
Alt sıra soldan sağa Burgundy pearl,Odyssey  .


   Aynı sırayla swatchlar (üst flaşsız,alt flaşlı fotolar )



   Round lipstickler soldan sağa sırayla Perfect,Medusa,B52 . Medusa'yı niye aldığımı halen bilmiyorum :D Harika gibi görünse de sürünce tam bir zombi oluyorum :))) İçlerinde en çok sürdüğüm ,görüldüğü üzere Perfect . Perfect ve B52 aynı gibi gözükse de değiller aslında. Bana göre B52 daha pembe duruyor. Perfect ise biraz daha soğuk tonlu bir pembe . B52yi kendime nedense yakıştıramıyorum :)


 
   Powder blush,concealer jar ve Mega shine lipgloss .. Allıkları geçenki allık postumda da tanıtmıştım zaten . Chocolate moose ve Raisin renkleri . Concealer jar - light olan ve çok memnunum. Aldığım günden beri onu kullanıyorum,acayip alıştım .Yapısı çok hafif ve yumuşak. Çok kolay sürülüyor ;) Mega shine lipgloss ise Natural rengi . Yapış yapış bir yapıda değil,gayet yumuşak .Tarçınımsı bir kokusu var ama beni rahatsız etmiyor .





19 yorum:

viva dedi ki...

Nyx ürünleri sahane oluyor! Ben hala Terra Cotta alligi cok begenerek kullaniyorum, birde dudak kalemi var "828 Ever" ruj gibi kullanilabiliyor, favorilerim kesinlikle : )
Sendeki Gloss´un rengi cok güzel duruyor bence! Champagne´in renginede bayildim : )

Junkhead dedi ki...

vivacım, evet ben de çok seviyorum Nyxlerimi :) Keşke zamanında daha çok ürününü alsaymışım diyorum bazen ama neyse buna da şükür :D Glossu bayadır kullanmadım ama çok natural duruyor adı üstünde ,mat ışıltısız bir gloss.

Melal dedi ki...

Canım nyx'leri güzel günlerde kullan.
Nyx douglas'larda satılıyor diye biliyorum harvey nichols'dada mı satılıyormuş...

Junkhead dedi ki...

Melal,teşekkürler ;) Uyardığın için de teşekkür ederim buarada,ikisi arasında kalmıştım meğerse Douglas imiş evet. Forumdan da baktım tekrar kızların yorumlarına ve düzelttim yazıyı :)

MakeupAddict dedi ki...

Ah, ben şimdi bu postu okudum ya, hemen bilgisayarı kapatıp Douglas'a koşuyorum! :) (p.s Umarım fiyatlar saçma sapan değildir...) Özellikle Chocolate Moose müthiş görünüyor!

Junkhead dedi ki...

MakeupAddict, fiyatlar uygunmuş ama yurtdışı satış fiyatlarından biraz daha yüksekmiş işte :) Hangi ürünleri satılıyor Douglas'ta bilmiyorum. Umarım bulursun istediklerini ;)

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

çok iyi bi yazı oldu gerçekten.bende pigmentleri almayı düşünüyorum.bu ay içinde tüm douglas lara geliyormuş nyx ler :) itsbeauty de douglasa mail atan bir arkadaş söylemişti ama kim olduğunu hatrlayamadım şimdi.tşk post için :)

Junkhead dedi ki...

Karbeyazın MakyajDolabı, faydalı olabildiysem ne mutlu ;)

Ece dedi ki...

Bence Medusa'nın rengi çok çok güzelmiş ama biraz riskli dediğin gibi insanı zombiye çevirme ihtimali var :)
Tam sevinmiştim NYX ürünlerini getirdiler diye, The Balm ürünleri gibi olur diye tahmin etmiştim, pahalı olmasına üzüldüm :(

Junkhead dedi ki...

Ece,evet Medusa'nın renk harika ama ben bir de beyaz tenliyim ve kırmızı ruj bile süremeyen insanım düşün artık :D Fiyatlar öyle aşırı değil,uygunmuş aslında ama işte yurtdışı fiyatlarından biraz daha fazla sadece. Yani korkulacak bir fiyatları yokmuş ;)

cosmotrend dedi ki...

Junkheadcim alsancaktaki douglaslarda çok güzel nyx ürünleri var:)
sendeki bu rujların yapısını görünce iştahım kabardı gidip bir bakmak istedim;)Gerçekten kaliteli bir marka renk skalasıda geniş daha ne olsun:)

bloğumda ufak bir çekiliş var.Arzu edersen senide beklerim.Sevgiler:)
http://cosmo-trend.net/?p=684

Junkhead dedi ki...

cosmotrend, evet Nyx çok kaliteli ürünlere sahip. Aslında orjinal fiyatları baya uygun ama Tr. fiyatları da sanırım Maybelline kıvamında olmuş,fena değil herhalde . Rujların yapısı güzeldir evet,baya nemlendirici ve kolay sürümlü ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım güle güle kullan <3 Bir türlü denemek nasip olmadı NYX ürünlerini! Özellikle farlarınını ve rujları merak ediyorum çok güzel gözüküyorlar...

Junkhead dedi ki...

Canım,teşekkürleer ;) Farları favorimdir :))

dofa dofa dedi ki...

püf ben de istiyorum bunlardan artık almak istemiyorum ama bir şey aslında :p
gelmesin ya yeni şeyler türkiye'ye :p

Junkhead dedi ki...

dofa :))) Ne zaman almadan yapacağız ben de bilmiyorum inan :D

sevda s. dedi ki...

Renkleri çok güzelmiş canım, ben tanışamadım daha bu marka ile :(

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım ;) Keşke kozmetik yasağından önce alsaymışsın sen de . Çok uygun yurtdışı fiyatları .

Caner özer dedi ki...

İstanbulda Metrocity, Ankarada Armada, Antares, KentPark ve Forum Outlet, Antalyada MarkAntalya ve Gaziantepde PrimeMall Rossmannlarda ve ayrıca Bursa Anatolium AVM Beauty Bar magazasında ürünlerimizi bulabilirsiniz, ayrıca Lilakutu/Lilashop tan da online olarak sipariş verebilirsiniz.

Yorum Gönder