24 Nisan 2012

Temamı değiştirdiiim :)

   Arkadaşlar, yeni temam nasıl olmuş ? :) 1,5 senedir kullandığım temamı değiştirmenin vakti geldi dedim ve böyle birşey seçtim . Tabi pek renk farkı olmadı :D Ben çok sevdim ! Umarım sizin de gözünüze hoş gelir .. Hayırlı olsun yeni temam hehehh .. Buarada "izleyiciler" kutusunda "üyeler rakam" yazan kısım siyah fon üzerine siyah yazı olduğu için görünmüyor. Onun bir ayarı var mı acaba,nereden değiştirebilirim "üyeler" yazan kısmı ? Denedim birşeyler ama olmadı :( Bilen varsa yazsın lütfen ..

10 yorum:

mod ask dedi ki...

Yeni teman hayırlı olsun canım,ben beğendim.Şablon ->özelleştir->gelişmiş'ten ayarlarını yapabilirsin.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) O şekilde de denedim ama "üyeler 557" yazısı hep siyah kalıyor,değişmiyor yav :(

*ssdesignbutik dedi ki...

hayırlı olsun tatlım tam san göre olmuşş

makeupwithstyle dedi ki...

Hayırlı olsun canım yeni teman...Benimde bildiğim en kolay yol gelişmiş şablon ayarlarından yapmak ama bazı temalarda değişmiyor :( Bunun dışında blogun HMTL'sinden değiştirebilirsin diye düşünüyorum...HTML'nin içinde izleyiciler gadget'ını bulur ve renk kodunu değiştirirsen düzelir sanırım :)

Junkhead dedi ki...

Senemim,sağol canım evet tam benlik yine :))

makeupwithstyle,canımcım teşekkürleer ;) Valla dediğin 2 yolu da denedim,bütün renk kodlarını oynadım ama hiçbirşey değişmedi. Kalacak artık öyle sanırım ..

ZeynepG. dedi ki...

çok güzel olmuş çok beğendim. bi bakayım ayarlara bulursam bir şey yazarım sana.

guzelgul dedi ki...

cok koyu oldugu halde güzel olmus canim güzel yapmissin

Mein Blog/Blogum

Junkhead dedi ki...

Zeynepcim teşekküüür :) Valla dün gece ilgili olabilecek tüm ayarları kurcaladım ama sonuç çıkmadı :(

guzelgul,teşekkürler canım :) Evet dediğin gibi, koyu olduğu halde insanın içini karartmıyor,hoş görünüyor ;) Ben de çok sevdiiim !

bennifer dedi ki...

yeni teman çok hoş daha düzenli görünüyo :)

Junkhead dedi ki...

bennifer,sağol ;) Bana da daha düzenli geldi :)

Yorum Gönder