01 Nisan 2012

Rapsodi - 21

   Uzun zamandır oje postu yapmak isteyip yapamamak ne kötü birşey onu anladım :/ :) Kırılan 2 tırnağım halen uzama aşamasındalar ve diğer tırnaklarımla pek ahenk içinde değiller doğal olarak . Bütün tırnaklarım sanki kısalı uzunlu farklı boydalarmış gibi görünüyor gözüme,oje değiştiresim bile gelmiyor :( Hatta bu ojelerden önce sürdüğüm 1-2 ojeyi fotolamıştım post yapmak için ama sonra görüntüyü beğenmeyip vazgeçtim sildim fotoları . Neyse işte bu sefer sırf ojenin rengini göstermek için az da olsa foto ekleyeyim dedim . Kısa tırnağımı görmezden gelin arkadaşlar :( Klasik tonlarda bir pembeyle karşınızdayım ama bence tonu çok şirin :) Daha önce hiç sürmemiştim bu ojeyi ilk sürüşüm oldu dün . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ..




2 yorum:

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş rengi canım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;)

Yorum Gönder