04 Nisan 2012

Plak çanta aldım :)

   Bugün Bospa ve Ksk çarşıya gittim ,dolandım .. Çarşıda dolanırken ara sokakta bir çantacıya gireyim dedim ve karşıma rengarenk çok cici çantalar çıktı :) Aslında kutu tarzı yuvarlak renkli çantalardan alma planım vardı ama boyutları büyüktü,ya da orta boyutların renklerini beğenmedim . Bu plak çantaları görünce de dayanamadım ve bunu seçip aldım :) Daha minik ve büyük boyları da vardı ama onlar yarım modeldi . Başka renk ve desenlileri de vardı . Benim elim yine siyaha gitti herşeyle uyar diye .. Çok sevdim ,içi de gayet geniş .







14 yorum:

What's Next dedi ki...

tam senlik bir çantaymış! ama süper, güle güle kullan :) kombin postu denemelerinin devamı da gelecek mi o zaman? ;)

Junkhead dedi ki...

Edacım teşekkürleeer ;) Evet ya kombin postu yapmıyorum üşengeçlik mi ne artık bilemedim :D

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, çok orijinal bir çantaymış, pek bi şirin geldi bana :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkür ;) Yakından daha şiriiin :D

LensMakyaj Cansu dedi ki...

Çanta muhteşemmiş, güzel günlerde kullan. :)

mor rimel dedi ki...

Bayılıyorum bu çantalara. Güle güle kullan

Junkhead dedi ki...

Cansu,mor rimel teşekkürler kızlar ;) Başka desen ve renk olanlarından da alasım var ama bilmiyorum belki sonra :D

özge dedi ki...

çok beğendim canım geçenlerde görmüştüm bir yerde hemen sen aklıma gelmiştin:)

Junkhead dedi ki...

Canım,teşekküüüür ben de çok sevdim :))

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş canım, güle güle kullan :)

pembelimonata dedi ki...

Hep isteyip de hiçbir zaman bulamadığım çanta!! Çok güzel görünüyor, çok beğendim =)

Junkhead dedi ki...

Sevda,pembelimonata teşekkürler kızlar ;)

Reco rdIzm dedi ki...

Merhaba Junkhead,

Blog yazını gördük, çoooook sevindik. Hemen Facebook sayfamızda paylaştık.
Bir göz at istersen:
Facebook.com/recordizm

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler,hemen bakacağım :)

Yorum Gönder