04 Nisan 2012

Olmuyor valla olmuyor .

   
   Ne kadar denesem de etraftaki kızlar gibi kokoş olamıyorum . Ne kadar denesem de (yalaaaaan!) açık renk kıyafetler giyemiyorum . Yok ki giyeyim hem di mi :)) Ama almak da içimden gelmiyor,beğenmiyorum . Ben kendi renklerimle mutluyum,huzurluyum kardeşiiim . Ne kadar denesem de sokakta gördüğünüz o klasik model saçlarını attıran,tıkır tıkır topuklularla yürüyen, mini etek-elbiseler giyen, bir havalı bir havalı kızlardan olamıyorum,olamam,olmak da istemiyorum zaten hmmm ... Ben kendim olarak daha rahatım napayım . Çekerim siyahlarımı,grilerimi,morlarımı oohhh miiss :) Öyle pastel tonlarmış,çiçekli allı pullu hanım hanımcık elbiselermiş, beyazlar kremlermiş hiiiiç alakam yok . Hani diyeceksiniz, "senin bir tarzın var Junkhead, tabi böyle dersin" ama yok bir düşündüm de ben senelerdir böyleyim . Yok mint yeşili modaymış,aman amaaan hemen alalım bir mint pantolon,mint ojeleri de aldık mı tamam yaz modasına uyuyorum artık :D Hiiiiiç yoktur öyle şeylerim valla yaaa .. Moda olan şeyleri alıp giyip de birşey başardığını sanan insanlar,bir de üstüne üstlük kendine yakışmadığı halde,sırf moda diye birşeyleri alıp giyenler var yaaa ... Çok gülüyorum, harbi komiksiniz :) Ne gerek var yaa,yarat kendi modanı işte en güzeliii ! Moda olmayan şeyi de alır giyerim beğendiysem,hiiiç umrumda olmaz . Ben yakıştırmasını bildikten sonra gerisi boş . Şimdiye kadar ,dürüst olayım hiçbir kıyafeti ya da oje rengini sırf moda oldu diye almadım . Mint yeşili modaymış,pudra tonları modaymış ,banane yahuuu . Herkes fabrika çıkışlı gibi aynı olmak zorunda değil sonuçta . Takarım yazları mor Lennon gözlüğümü, giyerim yaz da olsa siyah skinny jeanimi,sıcak bile olsa Converselerim candır . Ben nasıl rahat hissediyorsam öyle giyinirim :) Moda falan umrumda olmaz . Bir anda içimden geldi,yazmak istedim :)) Bu kadar nokta . Haydin görüşürüz !







7 yorum:

hulya_707 dedi ki...

ooo çok dolmuşuz sanırım bi iç dökme yazısı gibi mi oldu acaba:) uzundur okuyorum seni ama ilk yorumum :) sanırım yazdıklarında fazlasıyla kendimi buldum en yakın arkadaşlarımın hepsi daha 25 olmadan birer koca kadıncık (hatta bazıları ninecik ) olma gayretindeler. insan içinde mutlu olduğunu giymeli/takmalı/kullanmalı. hep böle hissettim böle yaşadım ben de. her ne kadar çoğu zaman süslü arkadaşlarımın topalandığı ve şıkır şıkır giyindiği günlerde kendimi onların içinde çocuk gibi hissetsem de kimse o kadın çizmelerinden ve bele takılan koca kemerlerden bana taktıramaz:) zira çoğuna da yakışmıyor. hele ki klasik 1.50 standart türk kızı boyuyla boy kadar uzun çizmeleri giyenler yok mu yemin ediyorum mario ya benziyolar:) oh be ben de iç döktüm:)

Junkhead dedi ki...

Hülya, öncelikle uzun zamandır beni okuduğun ve sonunda ilk yorumunu yazdığın için çok teşekküüür :) Sana da içini döktürttüm bak ne iyi oldu :D Valla çok dolduğumdan yazmadım da ne bileyim geldiler öyle bir anda işte yazayım bari dedim madem kendime ait bir blogum var ara ara böyle içimden geçenleri döküp rahatlamam gerek di mi :) Ben de seneye 30 yaşımı dolduracağım ama hala yaşıma uygun giyinmiyorum . Dediğin gibi 20lik kızlar şıkır şıkır dolanıyor ortalıkta,ben onların yanına geçsem onlardan küçük görünürüm :D Ama ben de böyle rahatım napayım, 60 yaşıma da gelsem Converselerimi giymeye devam edeceğim :)

özge dedi ki...

en güzelini yapıyorsun canım, bende converse çok çok severim. inanılmaz rahat ediyorum, yazın çoğunlukla giyerim:) dediğin gibi 20 lik kızlar şıkır şıkır artık:)

mor rimel dedi ki...

Sıradan olmak en kolayıdır. Kim ne giyiyor hemen alırlar, kimin saçı ne renk, hangi model hemen yaptırırlar!Sonra da etrafta matruşka bebekler gibi dolanıp dururlar.
Farklı olmak, fark yaratmak zordur. Kendine yakışanı bulmuş ve en önemlisi içinde rahat hissettiğin bir tarzın varsa işte budur derim.Stil sahibi olmak da bence tam olarak budur:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım evet Converse vazgeçilmezdir valla en rahatı yaa :)) Ben de anlam veremiyorum o 20likler hatta 18likler nasıl yüksek topukları giyip dolanıyor rahatsız olmadan :D

mor rimel,doğru diyorsun sıradan olmak kolay ve onlar sıradan olmak için çaba ve para da harcıyor ki bu çok komik gerçekten :) Ben hiç birşey hiç çaba harcamıyorum,böyleyim ve böyle olmaktan da mutluyum ,rahatım .

alissverissperisi dedi ki...

doğru olanda bu zaten cnm ,beğeniyorsan alırsın,yakışırsa giyersin zaten şimdi herşey moda,her renk her desen .bende ruh halime göre her gün farklı giyinebiliyorum.
ne yaptığını bilmeden giyinen özenti insanlar okadar çokki etrafta önemli olanda bu işte senin yaptığın gibi davranabilmek kendini nasıl iyi ve rahat hissediyorsan öyle olacaksın:)

Junkhead dedi ki...

alissverissperisi, evet canım öyle valla herşey moda gibi oldu artık :D Ama bazıları hani sırf moda diye birşeyleri alıp giyiyor takıyor ya onlara gülüyorum :)) Kendine yakışan yerine moda olan şeyi almak ve bunu marifet sanmak nedir yahu .

Yorum Gönder