23 Nisan 2012

Nude ruj dosyası - 2


   Evet arkadaşlar,geldik nude rujlarımın 2. beşlisine :) Toplu fotodaki alt grubu tanıtacağım . Hadi bakalım ...


   6-Pastel - 34 : Bu rujum koleksiyonuma henüz geçen hafta katıldı :) kozmetikcim.com sitesinden 2 rujla birlikte sipariş vermiştim . Hatta bir Pastel ruj daha var bunun haricinde ama onun rengi uymadı bana . Renkleri bilmeden,tahminen seçtiğim için böyle biz azizliğe uğradım . Sitedeki görsellerde nude gibi duran 2 tanesini seçtim ve bu 34 no bana uyan oldu ;) Bu benim ilk Pastel rujum oluyor . Daha önce neden hiç almamışım bilmiyorum . Yapısı ve nemlendirmesi orta seviyede,kötü diyemem yani . Klasik ruj kokusu ve plastik ambalajı ise kötü yanları bana göre . Sanırım Pastel rujların ambalajını eskiden beri değiştirmemiş .Nostalji yaşatsın diye mi yenilemiyor artık niye bilemeyeceğim :D Bu rujun rengi yumuşak pembe bir dudak tonu . Çooook minik ve aslında hiç belli olmayan ışıltıları var içinde,hatta ışıltı bile denemez . 



   7-The Balm - Classified : Gratis'in buraya da açıldığını duyduktan sonra ,ilk gidişimde aldığım ürün bu The Balm ruj olmuştu :) Hatta The Balm markasından ilk ve tek ürünüm de bu ruj aslında . Sırf %50 indirimde diye denemek için almıştım ve bana baya açık kaçtığını farkettim rengin :( Diğer renkleri beğenmediğim için,kendime en uygun görünen bu nude ruju seçmiştim biraz da cici ambalajına kanıp :)) Dudağımdaki renkten de anlayacağınız üzere beyaz tenimle pek de uyuşmayan bir renk oldu kendisi . Onun dışında yapısı güzel . Hafif,rahatsız etmeyecek bir kokusu var . Orjinal fiyatı 28 tl.idi,ben 14e almıştım . Sonuç olarak, daha güzel caaanım bana yakışan rujlarım varken ben bu ruju süreceğimi sanmıyorum :)



   8-Cecile-05: Bir ruj anımı daha dinlemeye hazır olun önce :) Yok sıkılıyorum senin ruj anılarından Junkhead derseniz,bu kısımları atlayın valla kızmam söz :D Bu rujla mazimiz 3-4 sene öncesine dayanıyor aslında .. Cecile bu ruj serisini yeniledi bir süre önce (baya oldu gerçi). Ben eski serideyken bu 05 ruju almıştım o zamanlar ve baya da kullanmıştım . Tanıttığım bu 10 ruj içinde dudağımda en belirgin duranı bu . Kendime çok yakıştırıyorum bunun tonunu. Neyse işte, kullandım baya severek ilk aldığımda . Sonra rujun yapısı çok sert gelmeye başladı bana,dudaklarımı kurutuyordu ve şekli de bozulmuştu . Ben de birkaç ay önce o eskisini atıp,yeni bir 05 almaya karar verdim . Gittim parfümeriye Cecile 05 dedim,aynen duruyordu renk ama tek bir farkla ;) Yapıları yenilenmiş ve daha nemlendirici olmuşlardı. Kokuları da değişmiş kanımca . Sevindim tabi bunu farkedince ,kaptım 2. 05imi :) Çok ölü ve soluk nude rujları sevmeyenlere bu ruju öneririm . Sevdiğim nude rujlarımdan biridir .




   9-Verita-144: Gelelim yeni nude rujlarımdan birine ... Bu Verita'yı sanırım geçen ay almıştım ayıla bayıla :) Parfümeride denediğimde hem yapısına hem de dudağımda duruşuna bayılmıştım . Bir süre kullanmadım nedense ama son zamanlarda elim çok gitmeye başladı bu ruja . Yapısı bence harika ! O kadar yumuşak ki dudağına sürerken kayıp gidiyor ;) Nemlendirmesi ile de diğer rujlarımın çoğuna göre açık ara önde ! Verita rujlara gördüğünüz yerde mutlaka bakmanızı öneririm :) Dudağa hafif parlaklık veriyor ve güzel nemli bir görüntü sağlıyor . Asla dudak kurutacak yapıda değil . Benim dudak tonuma biraz daha pembelik katan bir ruj oldu .




   10-Loreal color riche / Made for me naturals / Dark brunettes-Dune: Bu rujun adını da yazana kadar canım çıkıyor ha amma uzunmuş :D Loreal rujların koku ve yapılarını çok seviyorum . İlk 5lide tanıttığım ve çok sevdiğim Loreal 708 rujumu ararken bu rujla karşılaşmıştım . Daha doğrusu,görevli kıza 708i sorduğumda olmadığını söyleyerek bana bunu göstermişti başka bir nude ton diye . Ben de beğenip almışım işte :) Bu rujun içinde minik altın ışıltılar var . Ben normalde altın ışıltılı ürünleri sevmem ama bunu nasıl kendime yakıştırıp almışım bilmiyorum . Baya da kullandım kendisini,güzeldir iyidir hoştur ;) Koyu renk göz makyajlarımla hep süper uyum oluşturmuştur kendisi .



   Son olarak rujların yukarıdan aşağı aynı sırasıyla ,soldan sağa koldaki swatchları :


   Umarım bu 2 post sizler için yararlı olmuştur arkadaşlar ;) Aslında unuttuğum 2-3 nude rujum daha var ama bazılarını tam nude olarak görmediğimden de eklemedim sanırım .Nude rujlarımı seviyoruuuum !!! <3 :D

3 yorum:

viva dedi ki...

Pastel 34 cok güzel parliyor, en cok onu begendim! : )

pembe fiyonk dedi ki...

heheh benim gibi swatch yapamayan insana iyi geldi bu post:)
the balm'mı başka bir rujla karıştırsan.
veritayı yazdım aklıma

Junkhead dedi ki...

viva,evet çok hoş bir tonu var Pastel'in ;)

pembe fiyonk,canım yok yav bende hiç öyle rujları karıştırıp kullanma huyu yoktur :) Kalacak öyle gariban . Verita mutlaka dene derim,yapısı harika yumuşacık ! ;)

Yorum Gönder