22 Nisan 2012

Nude ruj dosyası - 1

  
   Beni bilen bilir,nude rujlardan vazgeçemiyorum :) Nudelara o kadar alıştım ki,ne kadar istesem beğensem de çok belirgin renk ve koyu ton rujları kullanamıyorum . Madem dedim elimde bir sürü,çeşitli markalardan nude rujlar var hadi hepsini tanıtayım ayrıntılı olarak ;) 2 post olarak 5erli gruplar halinde tanıtacağım rujları . Benim gibi nudesever çok arkadaş var biliyorum . Size fikir verir umarım . Rujların renklerini iyice algılayabilmeniz için hem dudak hem de kolumda swatchladım . Umarım yararlı postlar olur .


Not: Daha yakından inceleyebilmek için fotoları yeni sekmede-pencerede açın .
   
   1-ELF Mineral lipstick - Rosy raisin : Bu ruju kozmetik yasağından önce ELF'in sitesinden almıştım . Çooook tatlı yumuşak bir tonu var. Sürümü de gayet iyi . Kokusuz bir ruj kendisi . Herşey gayet iyi hoş ama gördüğünüz gibi bu rujum sakatlanmış durumda :) :/ Geçen sene dibinden kırılmıştı ve sürerken de kenarı kaba sürtüp aşınıyordu. Sırf bu yüzden bu ruju bir kenara ittim. Kullanmıyorum bayadır .




2-Rival de loop glossy - 201 : Bu ruju Rossmann'dan aldım geçen ay ve gayet memnunum . Adından anlaşılacağı üzere hafif parlak görünüm veren ve şeffaf yapıda bir ruj .Nemlendirmesi iyi . Sürümü çok güzel . Dudak tonundan çok az daha
açık tonda güzel bir nude . 





  3-Deborah rossetto light creator - 05 : Bu benim ilk ve tek Deborah rujum hatta Deborah ürünüm diyeyim :) Çok güzel bir yapısı var. Yumuşacık ve kolay sürülüyor . Hoş ve rahatsız etmeyen de bir kokusu var . Bu aslında biraz ışıltılı bir renk ama nude kategorisine girdiğinden bunu da listeye kattım ;) Her ne kadar sevsem de günlük hayatta pek sürüp çıkmıyorum . Işıltısı rahatsız edici olmasa da yine belli oluyor çünkü . Kahve-pembe arası yumuşak bir tonu var .




   4-Nivea color passion - Caramel 05 : Ah Nivea vah Nivea diyorum öncelikle :D Gördüğünüz üzre ruju baya bir sömürmüşüm :)) Bu ruj benim hayatımın nude rujlarından (idi). Malesef Nivea makyaj ürünleri artık ülkemizde satılmadığı için bir daha bu ruja ulaşamayacağım . Çok sinir bozucu bir durum :( Bu ruju alalı tam 1 sene olmuş ve artık son demlerini yaşıyor kendisi . Bu rujdan stok yapmadığıma çok pişmanım . Bu ruj beni en çok kurtaran ruj olmuştur,kendisine 1 sene boyunca beni yalnız bırakmadığı için teşekkür ediyorum :D Koyu göz makyajlarımda bana hep eşlik etmiştir sevgili rujum . Neyse burada kesiyorum . Kısacası bu ruj benim arayıp aynı tonunu bulamadığım efsane bir rujdur .



5-Loreal color riche star secrets - 708 : Bu Loreal rujumun da aslında Nivea kadar anısı ve önemi vardır bende :) Rujlarla böyle duygusal bağlar kuran tek manyak ben miyim acaba demeden de geçemeyeceğim :D Bu ruju ilk aldığım zaman kendisiyle aşk yaşıyordum . 2009 sonlarıydı sanırım . Deli gibi kullanırken ve az kalmışken ,bir gün bir cafenin wcsinde unutmuştum :) Bu altta gördüğünüz ise 2.si oluyor . Her yeri arayıp tarayıp aynısını tekrar bulmuştum . Baya da zor ulaşmıştım çünkü o sırada bu seri üretimden kaldırılmıştı görevlilerin dediği kadarıyla . Tabi koleksiyonuma başka rujlar eklendikçe de bu rujun yüzüne eskisi kadar bakmaz oldum . Yine de buara tekrar kullanmaya başladım ki artık bitireyim . Tarihi büyük ihtimal geçti ama kullanıp bitirmezsem ayıp olur :) Bejimsi bir dudak tonu nude kendisi . Seviyoruuuum :)





   Bunlar da rujların koldaki swatchları ... Yukarıdan aşağı olan sırayla soldan sağa aynı rujlar ;)


   Umarım rujlar hakkındaki uzun anlatımlarımı okumuş ve sıkılmamışsınızdır :) Araya elimde olmadan rujlarla anılarım da giriverdi hahaa :D Diğer 5liyi de başka postta tanıtacağım .

10 yorum:

simyaser dedi ki...

wouw hepsi çok güzel görünüyor ama ikinci seriyi daha çok merak ettim doğrusu :)

Bu arada hediye çekilişime seninde katılmanı dilerim :)

http://simyaser.blogspot.com/2012/04/hediye-cekilisime-katlmak-ister-misiniz.html

Junkhead dedi ki...

simyaser,teşekkürler ;) 2.seriyi de yarın yayınlayacağım :)

Sycorox dedi ki...

bende bir kırmızı ruj sever olmama rağmen, pembe peruğumla kullanmak için nude ruj olayına el attım, bu dosya çok işime yarar mutlaka, teşekkürler efenim ;)

Junkhead dedi ki...

Sycorox,işine yarayacağına çok sevindiim :)

özge dedi ki...

çok beğendim bu postu:) nude sever olduğum için.Deborahtan bendede var kahve-pembe arası oluşuna bayılıyorum.The Balm sanırım diğer postta olacak sabırsızlıkla bekliyorum:)bu arada sana en çok nıveayı yakıştırdım..

Junkhead dedi ki...

Adaşım,senin bu postu seveceğini biliyordum zaten yazarken :)) Evet The Balm 2.postta olacak . Son olarak ise ah Nivea vah Nivea diyorum :(

Gamze dedi ki...

nude rujları sevıyorum :) gercı pek rujum yok ama bendekı max factor 745 de bu sınıfa gırıyor :)

kitten dedi ki...

deborah olan çok hoşuma gitti(:

pembe fiyonk dedi ki...

bugün bende ruj dosyası hazırladım ama şu swatch çok zor ya.) helal olsunsana:) ben beceremedim :)

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk,canım evet zor iş swatch hakkaten . Bilmiyorum iyi yansıtabilmiş miyim :) Elimden geldiğince yaptım işte hehehh ..

Yorum Gönder