25 Nisan 2012

Mimlendim :)

   Adaşım deepbeauty beni mimledi geçenlerde . Bugün yapma fırsatı buldum ve haydin sorulara geçiyorum :) 


1- Ödül aldığın kişiye teşekkür et,onu linkle göster .
Özgecim teşekkürler mim için :)) Ben de senin mim linkini veriyorum : http://deepbeauty.blogspot.com/2012/04/mim.html


2- Burcun nedir ? Burçlara inanıyor musun ?
Burcum Terazi ama doğduğum gün Akrep olduğum söylendi annem tarafından . Bu yaşa kadar da hep bir kafam karışıktım :D Ben Terazi miyim Akrep miyim diye düşündüm durdum ama 21 ekim artık Terazide olduğu için Teraziyim diyelim :) Doğduğum yıl 21 ekim Akrep burcundaymış . Bunu kime söylesem güler inanmaz . Ama bir anne bebeğinin burcunu niye yanlış söylesin ki di mi :)) Akrepten bozma Teraziyim diyeyim ben en iyisi hahaa .. Burçlara pek inandığım söylenemez . Bence bütün Terazilerin karakteri aynı olamaz,ya da bütün İkizler burçlarının,vs ... Her insan kendine has özellikler taşır . Tabi ki tamamıyle burç özelliklerini taşıyan insanlar da vardır ama ben öyle olduğumu düşünmüyorum .


3- Hayattaki idealiniz,ulaşmak istediğiniz en son nokta nedir ?
Hiç düşünmedim .


4- Aşka inanır mısınız ? Sizce aşk nedir ?
Bu soruya kısa ve öz bir cevabım olacak :) "Yalan dostum aşk diye birşey yok !" 


5- Hayalleriniz nelerdir ? Hayal kurmak nasıl bir duygudur ?
Böyle derin mim sorularından hiç hoşlanmıyorum :) Blogumda fazla kişisele girmemeye çalışırım zaten farkındaysanız . Bence insanın hayalleri sürekli değişir . Öyle net hayallerim yoktur . Hayal kurmak iyidir,hoştur . İnsan hayal kurmadan yaşıyorsa onda bir sorun vardır bence ;)


6- Sizce gerçek arkadaşın özellikleri neler olmalıdır ?
Her zamanın yanında olandır gerçek arkadaş . Seni dinlemekten sıkılmayan,senle gülüp ağlayabilen .. Arkandan konuşmayan .. Saçmalasan ,hatalar yapsan bile sana destek olan,seni bırakmayandır .


7- Hobileriniz var mı ? Varsa nelerdir ?
En büyük hobim film izlemek sanırım :) Filmler,diziler ... Çok büyük keyif alıyorum izlerken . Onun dışında müzik,internet,bloglarda gezinmek,kozmetik ve tabi ki takı tasarlamak .


8- Mim'leyen kişi hakkındaki görüşlerinizi yazınız .
Özgeciğimi itsbeauty forumdan tanıdım ilk olarak . İsmimizin aynı olduğunu öğrendiğimiz günden beri hep "adaşım" diye hitap ederiz birbirimize :)) Blogunu öğrendiğimde de hemen izleyicisi olmuştum . Yüzyüze de tanışmak isteyeceğim blogger arkadaşlarımdan kendisi .


   Ben de bu mimi ,hmmmmmm ... Aswangcığıma gönderdim gittiii,hadi bakalım ! :D

7 yorum:

özge dedi ki...

çok teşekkürler güzel sözlerin için,kocaman öptüm:)

biricitconsungunlugu dedi ki...

temanız cok karanlık olmus benım gorusum:)

Junkhead dedi ki...

biricitcons, sağol görüşün için :) Açık renkleri kullanamıyorum hayatımda ,kıyafetlerimde olsun. Ee bloguma da yansıyor işte otomatikman :) Bence herkesin blogu o insanı yansıtmalı diye düşünüyorum .

makeupwithstyle dedi ki...

beeen ben? benimle de tanışmak istiyor musun? :P çok güzel cevapların canım :*

Junkhead dedi ki...

Canım beniim,sağol :) Evet ! Tabi kiii, en çok tanışmak istediğim bloggerlardan biri sensin ve yerin de ayrı zaten biliyorsundur . Blogum daha tazecikken bana yorumlarla destek veren ilk kişilerdendin :) Öperiiim çok ! :-*

makeupwithstyle dedi ki...

Aynen canım yaa o ilk yazışmalarımızı hatırlıyorum :) Nasıl hızlı geçmiş zaman! Senin yerinde bende ayrı canımmm! Ben de seni çoook öpüyorum <3

Junkhead dedi ki...

Sorma canım ya çok hızlı geçiyor zaman .. Özellikle Alice in chains ve grunge üzerine yorumlaşırken çok mutlu olmuştum seni tanıdığıma :))

Yorum Gönder