16 Nisan 2012

Leydi Kozmetik'ten gelen rengarenk cicilerim

  
   Bir süre önce Leydi Kozmetik'in internet sitesinde Clarity ve Elanor hologram ojeleri görüp merak etmiştim ve firmaya ,bu ojeleri denemek istediğimi belirten bir mail atmıştım. Buralarda iki markanın da hologram ojelerini hiç görmedim . Hatta Clarity ojelere de denk gelmedim şimdiye kadar. Geçen hafta firma bana geri döndü ve istediğim ojelerden yollayacaklarını söyleyip ,iletişim bilgilerimi aldılar . Bugün bir de baktım kargom gelmiş :)) Nasıl sevindim anlatamam . Parçalar gibi açtım pakedi ve bir sürü rengarenk ürünle karşılaştım :D Ben birkaç tane hologram oje çıkacak diye düşünürken 11 tane oje,2 far ve 1 lipgloss çıktı kutudan :))) Elanor,Chissa ve Clarity ojelerden bir demet koymuşlar . Clarity ojeleri ilk kez deneme fırsatına sahip oldum . Chissa ojelerin renklerine ba-yıl-dım ! Farların yapısı yumuşacık,renkler de harika .. Özellikle kahverengi olanın tonu süper . Farlardan birinin mor ,ojelerin de birkaçının mor ve tonları olmasına ise daha bir sevindim tabi ki hehehh.. Benle iletişime geçip bu güzel ürünleri denemem için yollayan Eliza hanıma ve Leydi Kozmetiğe çok teşekkür ediyorum . Denemeye önce ojelerden başlayacağım tabi ki :D Hepsi tek tek blogumda olacak . Şimdi fotolar ...






14 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan cnm, ben daha önce hiç duymamıştım bu markaları. Önce holografik ojelerden başla çok merak ettim onları <3

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;) Kırmızı olan holografik yazıyor ama pek değil gibi aslında . Sürünce göreceğim. Bej gibi olanın holografik etkisi daha fazla olabilir. Denedikçe yayınlayacağım :)

uzunincekivircikk dedi ki...

Sende güle güle kullan canım :) ne güzel paket hazırlamışlar ikimiz için :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Aynı anda şok :)Güle güle kullan bebeğim :))

elif tuna dedi ki...

banda bir paket geldi bugun chissa ojelere bayıldım daha resimleyemedim.

Junkhead dedi ki...

Kızlaaar teşekkürleer :) Hakkaten üçümüze de aynı anda gelmiş hahahaa :D

Junkhead dedi ki...

elif tuna,hepimizin kargosunu da toptan yolladılar demek :))

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

:))Üçümüze de aynı anda ,kargo almak mutlu ediyor doğrusu :)Hadi kızlar swatchları bekliyorum.Sevgiler...

Junkhead dedi ki...

Ben bekleyemeyeceğim sanırım birazdan ojelerden birini seçip süreceğim ama seçim yapmak zor :D

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canım sen mor seviyorsun,patlıcan moru olanını denemelisin :)Gümüş yansımalı çok güzel görünüyor :)Öpüyorum...

elif tuna dedi ki...

evet başka gelen arkadaşlarda var sanırım
şuan işteyim akşama ayarlayıp post yaparım ama ojelere bittim tam benim ayarımda simli simli

rebeltakipte dedi ki...

güle güle kullan ojelerin rengi çok hoş görünüyor

Junkhead dedi ki...

rebeltakipte, teşekkürler ;)

Gamze dedi ki...

chissa ojeleri ilk 8 yıl once falan almıstım, ızmır caddesınde bı tuhafıyeden, bır daha da rastlamadım hıc :) ama cok kalıtelıler, benımkı rahat 2 sene hıc bozulmadan kalmıstı, bıtırebıldıgım ılk oje unvanı kalyon'dan sonra chissa ya gitti :p ama her yerde satılmaması kotu

Yorum Gönder