25 Nisan 2012

Lennon gözlüklerime kardeş geldi

   
   Benim hippi gözlüğü,nam-ı diğer Lennon gözlüğü takıntım vardır . Her yerde de satılan gözlük çeşitleri değillerdir kendileri :) Ben de bulduğum zaman asla kaçırmam direk alırım :) Öyle bir huyum var . İlk olarak mor olanı Bodrum-Turgutreis çarşısında görüp almıştım seneler önce . Bayılarak takarım . Mor olmasının da etkisi var tabi hehehh :D Çok da yakışıyor yüzüme :) Ondan sonra aldığım ise küçük yuvarlak çerçeveliydi . Onu da geçen bahar İst.teyken, By Retro adlı 2.el dükkanından almıştım . Lacivert camlı gibi olanı da geçen yaz yine Bodrum-Turgutreis'ten aldım :) O gözlükçüyü zaten mor olanı da aldığımda keşfetmiştik . Sürüyle ,boy boy bu tarz gözlük satan bir dükkandı . En son da bugün elime geçen büyük çerçeveli gözlüğüm katıldı kardeşlerinin arasına . Mutlu mesut bir yaz geçirecekler benimle beraber :D Nasıl ama fıstıklarım ?  <3




   Aramıza yeni katılan arkadaş :)



5 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Tesadüfe bak bende bugün gözlükçüde senin lennon gözlüğünden gördüm. Ayy nasılda hoşuma gitti ama 250 lira dedi ya peşinde :S

Junkhead dedi ki...

Valla benim aldıklarım 35 tl.yi geçmiyor canım :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Denk gelirsem bende alacağım :D

chick! dedi ki...

benim de bir tane sıyah var senelerdır baska renk aradım bulamadım bordo ve lacivert camlı istiyorum yokkkkkk!

Junkhead dedi ki...

Yavrım evet her yerde bulunmuyor :( Ben de bulduğum gibi topluyorum işte :D

Yorum Gönder