10 Nisan 2012

İlginç bir mimim var :)

  
   Sevgili missbone beni mimlemiş . Baya ilginç sorulardan oluşan bir mim,biraz zorlanacak gibiyim cevaplarken ama deneyeceğim hadi bakalım :)) Kendisine teşekkür edip sorulara geçiyoruuum .


   1-Yemek olsan ne yemeği olurdun ?
Valla hiç düşünmedim ama herhalde tavuk çeşitlerinden biri olurdum . Tavuk ve köfte benim fiks yemeklerdir :D Leziz bir şnitzel olabilirim mesela hahaa ..
   2-Müzik aleti olsan hangisi olurdun ?
Saksafon sesine bayılırım eskiden beri . Çok dinlendirici bir sesi var bence .. Saksafon olurdum diyelim .
   3-Araba olsan hangisi olurdun ?
Vosvos ! Mor bir vosvos olurdum kesin :D
   4-Aylardan hangisi olurdun ?
Mayıs olabilirdim . Bahar ayları en güzelleri,her ne kadar yazı çok sevsem de :)
   5-Ayakkabı olsan hangisi olurdun ?
Valla bunlar çok acayip sorular :) Zor geldi bana yahu :D Rahat ve vurmayan bir ayakkabı olurdum .
   6-Kıyafet olsan hangisi olurdun ?
Hiiiiiç bilemiyorum ne olurdum ama mor olacağım kesin :D
   7-Renk olsan hangisi olurdun ?
Bu soruyu cevaplamasam zaten takipçilerim cevabı verecektir hahaa :))) MOR !!!
   8-Hayvan olsan hangisi olmak isterdin ?
Kuş olayım,istediğim yere uçayım gideyim ohh ...
   9-Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var ?
Bir kitap okuyordum ama sıkılıp bıraktım . Ondan yazsam saçma olacak o yüzden cevap yok :)


   Missbone'un cevapları harika olmuş,o kadar yaratıcı olamadık malesef :D Ben de bu mimi dofa , Aswang ve alice 'e yolluyoruuum ;)

2 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

bende kuş olmak isterdim=))

alice dedi ki...

beni mimlediğin için teşekkür ediyor ve en kısa zamanda yapıcağımı burdan bildiriyorum ;)

Yorum Gönder