11 Nisan 2012

Golden Rose Magic Color - 314

  
   Bugün aldığım muhteşem 3 magic color ojeden biri de bu ;) Golden Rose'un bu magic color ve Flormar'ın miracle serilerine ba-yı-lı-yo-rum ! Aslında bu ojenin içindeki tüm ışıltıları size gösterebilmek isterdim ama olmadı :/ Mor ve pembe mini mini ışıltılar var içinde . Şişesine bakınca bile insanı hayran bırakıyor ama gel gör ki fotolarken bunları yansıtamıyorum . Tırnaklarım da hala kısalar :( Uzun tırnaklarımı özlediiiim ! Neyse şimdi gelelim fotolara ... 2 kat sürdüm ve flaşlı fotolarımız ;)








6 yorum:

Polishist dedi ki...

Çok beğendimmmm, yıldızlı gece gibi.

Junkhead dedi ki...

Polishist,evet güzel benzetme ;)

elif tuna dedi ki...

ÇOK HOŞ OLMUŞ CNMM

*ssdesignbutik dedi ki...

amanın amanın morindrellam sana yorum yazmayı bloğunu okumayı özlemişim ocelerinde ben cici tam senlik

Junkhead dedi ki...

Canım benim ben de diyordum kimin yorumları eksik kaldı blogumda :)) Teşekküür,bu magic colorlar süpeeer ;)

Junkhead dedi ki...

elif tuna, canım teşekkürler ;)

Yorum Gönder