06 Nisan 2012

Flormar Supermatte - M113

  Yok yok ben istediğim ton turuncu ojeyi bulamayacağım sanırım,bunu anladım ve pes ediyorum aramayacağım artık . 2 tane oje aldım turuncumsu diye ama ikisi de bildiğin nar çiçeği çıktı yahu :( En son ,turuncu diye bu Flormar'u almıştım ama bu da basbaya neon bir nar çiçeğiymiş . Sinir oldum :/ Pes edip tırnaklarımı da kısalttım. birkaç tırnağım kısaydı,diğerlerini de kesmiyordum salak gibi . Uzun tırnaklarımı özledim :( Kısa tırnaklar hiç yakışmıyor bana ellerim küçük olduğundan . Şimdi bunlar uzayana kadar ohooo ... Oje postu da yapasım gelmiyor farkındaysanız . Neyse bu ahkam ve sinir dolu cümleleri kesip ojenin fotolarına geçiyorum . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşsız gün ışığında .











17 yorum:

ZeynepG. dedi ki...

nasıl bir ton o istediğin bende iki tane biliğin turuncu oje var

Junkhead dedi ki...

Valla Zeynepcim, istediğim ton kırmızıya dönük bir turuncu ama kırmızı gibi durmayacak ve mat olacak,çok canlı bir ton da olmayacak :D Kiremit rengine benzer bir ton istiyorum sanırsam .

NİMO =) dedi ki...

ama evet bu kırmızı canlı bir kırmızı bende de var matta ilk görünce mat sanmıltım bende hihih :) kiremit renk alix aviende var yaa neydi numero unuttum ama :(

Junkhead dedi ki...

Nimom evet o kiremit Alix benim aldığım olabilir. Onu da turuncu diye almıştım,gerçi kiremit rengine de benziyor ama emin olamadım . Bak bunu mu diyorsun yoksa var mı başka ?

http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2012/03/alix-avien-216.html

pembe fiyonk dedi ki...

flormar stantlarına baktın mı canım?
benim golden rose hikayeme dönmüş sseninkinde:))

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk,evet canım Flormar standından almıştım bunu da zati turuncu sanıp,hatta görevli kız da turuncu diyince alayım bari dedim ama yine hüsran :D

Junkhead dedi ki...

Sanırım sorun bende kızlar :D Tam turuncu da olsun istemiyorum,o yüzden hep nar çiçeği gibi çıkıyor aldıklarım hahaa :)) Ben böyle turunculuğu daha ağır basan çok canlı tonda olmayan bir kırmızı istiyorum .

What's Next dedi ki...

kuzum bunu sevmemişsin ama bence bu da güzel bir renk, hele yazın süper olur :) tekrar düşün derim! ha bir de aradığın tonu bulma maceranda bol şans diliyoruum :D

Junkhead dedi ki...

Edacım sağol canım ,renge birşey demedim de aradığımın çıkmamasına sinir oldum ben :D Buna benzer 3-4 tane ojem oldu arama çabalarım sonucunda kiii fazla sürdüğüm renkler değildir bilirsiniz :))

dofa dofa dedi ki...

özge pastel 46'ya bir baksana tam aradığın renk değilse de seveceğin bir kırmızı bence. :)
bunu sevdim ben ayrıca :))

Junkhead dedi ki...

dofacım,baktım şimdi gugıldan ona. evet fena görünmüyor ama bendeki tonlara benziyor sanki o da,emin olamadım :)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım yaa umarım aradığın rengi bulursun bir yerlerde görürsem haber veririm mutlaka sana :)
Bak internette şu sawtch'ı buldum nasıl? http://hayallergercekolsa.blogspot.com/2010/12/kiremit.html

Ben de mercan-pembe arası bir renk arıyorum, hatta SHE markasının bir ojesi var tam hoşuma giden renk, ama onu bitirince ne yapacağım bilmiyorum :(

Junkhead dedi ki...

Canım evet o gösterdiğin rengi görmüştüm ben de nette araştırırken ;) Aslında güzel renk bu da ama hiç görmedim ben bunu parfümeri,vb.de denk gelmedim . Benim istediğim ton tam olarak bu da değil aslında,anlatamıyorum işte benim kafamda ama açıklaması zor oluyor :D

sevda s. dedi ki...

Kesinlikle turuncu değil ama tam benlik bu renk çok sevdim ben canım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım evet aslında hoş bir renk,baya bir neon yakından bakınca . Tam yazlık :D

B.Erdogan dedi ki...

Ben nar çiçeğine hastayım :) Aradığın tonda turuncuyu bulursun umarım ama bu rengi de es geçme :)
Çekilişim var bu arada beklerim;

http://busra-erdogan.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

B.Erdoğan,sağol inş. bulurum :)

Yorum Gönder