13 Nisan 2012

Flormar Pretty oje - P27

   
   Bugün aldığım 3 Flormar Pretty ojeden bu capcanlı maviş olanı sürdüm :) Süper bir mavi tonu !! Görürseniz kaçırmayın derim valla ben bayıldım ;) Buna benzer mavilerim elbet vardı ama bunun tonu bendekilerden birazcık daha farklı gibi . Tek katta opak gibi oldu aslında ama yine 2.katı da sürdüm ben . Pretty serisi bu ojelerin fiyatı 1,5 tl. Pastel ve koyu baya bir rengi vardı . Ama en fazla 15 renk falandır herhalde . Şişeleri de çok şirin ;) Ayrıca 6 ml. bu ojeler . Fotolar flaşlı ,hadi bakalım ...










8 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Mavi renklere takık bir insan olarak bu rengi çok beğendim!!!

Junkhead dedi ki...

Beğenilmeyecek gibi değil ama canım ;) Bulursan kaçırma !

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, yakışmış sana :*

NİMO =) dedi ki...

aaa çok beğendim kuzum yaaa :)

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,Nimo teşekkürler kızlaaar ;) :-*

özge dedi ki...

çok yakışmış canım,bende tesadüfen bugün baktım bu ojelere ama çok değişik gelen bir rengi olmadı boşver dedim çıktım :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol ;) Aslında bana da değişik gelen renk olmadı da çaktırma işte bunlardan almasam olmazdı,şişelerine bayıldım :D

Ferhat Bayram dedi ki...

:) sevgilime hep bi sari bir kirmisi yaptirticam :D

Yorum Gönder