13 Nisan 2012

Flormar - 414 ve OPI - I'm fondue of you benzerliği

   Yabancı bir blogta gezinirken bu 2 ojenin hemen hemen aynı olduğunu farkettim :D Hatta basbaya aynılar bence :)) Flormar - 414ü daha önce sürüp tanıtmıştım ve çok ilginç bir renk . Başka yerli markalarda böyle bir renk de hiç görmemiştim . Meğerse Opi - I'm fondue of you ojesinin dupe üymüş bu :) Opi nin tonu biraz daha koyu sanırım . Ama bence 414 daha güzeeel hehehh .. Bakalım siz de benim gibi düşünecek misiniz ?


   Bu benim 2 ay önce sürüp postunu yaptığım Flormar - 414 :




   Bu da OPI - I'm fondue of you :







4 yorum:

Polishist dedi ki...

Oha, ne güzel bişey o bence Opiden kat kat güzel gül kurusu, kahve her bişey var:)

Junkhead dedi ki...

Polishist, evet süper bir renk bu Flormar :)) Ben de Opiye tercih ederim açıkçası . Alırken şişede rengi çok değişik gelmişti,sürdükten sonra bayılmıştım . Al bence ;)

pembe fiyonk dedi ki...

kesinlikle 414.içindeki ışıltı tam benlik.diğeri daha solgun geldi.

bu arada aldım nosunu:)

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk,evet canım 414 daha güzel ;)

Yorum Gönder