30 Nisan 2012

Elanor - 445

   
   Leydi Kozmetik'ten gelen pakedimden çıkan bir ojeyle daha buradayım ;) Ojenin rengi tam baharlık ve çok cici,çok soft ama gel gör ki benim tercihlerim arasında ilk sıralarda olacak bir oje değil . Bu ton ojelere çoğu kişi bayılıyor biliyorum :) O yüzden sürüp tanıtmak istedim sizlere . Elime yakıştı mı yakışmadı mı onu da çözemedim . Malum ben açık renk ojeler sürünce garipsiyorum,yakıştıysa bile anlayamıyorum :D 2 kat sürdüm ve fotoların hepsi gün ışığında ,flaşlı arkadaşlar ...








8 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Yakışmış canım bence...çok zarif durmuş <3

Junkhead dedi ki...

Sağol canım benim ;) Anneme gösterdim,o bile garipsiyor benim tırnaklarda böyle renkleri :D

Küçük Şeyler dedi ki...

bu rengi cok sevdim! soz icin aklimda olan kiyafete cok guzel olurmus :O
Sevgiler!

Junkhead dedi ki...

Küçük Şeyler,sağol canım ;) Ben de açık ton ojeleri her ne kadar sevmesem de, en sevdiğim tonlar bunun gibileri sanırım :)

'fulya. dedi ki...

coook güzel,yakismis kesinlikle :)

Junkhead dedi ki...

Fulya, teşekkürleeer ;)

melisa yağmur dedi ki...

yakışmış yakışmış :) rengi gerçekten tam baharlık güle güle kullan :)

http://rengarenkojem.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Melisa, teşekkürleeer :) Ben de sevdim sanırım,hala tırnaklarımda hehehh :D

Yorum Gönder