16 Nisan 2012

Chissa oje - 5


   Bugün gelen Leydi Kozmetik pakedimden çıkan ojelerden Chissa - 5i denemek istedim önce . Rengini çok beğendim. Normalde açık renk mavileri pek sürmem ama bunun tonu süper ! Bu tonda mavi ojem yoktu,iyi oldu :)) İçinde minicik ışıltılar var ama karşıdan bakınca metalik gibi görünüyor . Tek katta opaklık sağladı ama ben 2.katı da sürdüm ;) Diğer ojeleri de denemek için sabırsızlanıyorum. Buarada fotoların bazılarında (özellikle flaşlı olanlarda) görüntüde buğulanmalar olmuş . O benim makineyi titretmemden ya da kötü çekimden falan kaynaklanmıyor söyleyeyim dedim . Ojenin yapı ve renginden dolayı tüm görüntüde netlik sağlanmadı . Son 2 foto flaşlı,diğerleri gün flaşsız gün ışığında çekildi .








8 yorum:

★nasli_ dedi ki...

çoook cici bunun rengiii :)
artık bloguma uğramıyosun özge hatun hayırdır ;))

Junkhead dedi ki...

Ben de beğendim renk süper di mi :D Yok kız uğruyorum ayıp ettiiin :)

j.d. dedi ki...

Çok güzel bi renkmiş gerçekten :)

What's Next dedi ki...

ben de bayıldım bu renge! chissa oje istanbulda nerde bulunur kii :) diğer ojeleri de bekliyorum kuzuum :D

Junkhead dedi ki...

Edacım,bir mavisever olarak sen bayılmasan olmazdı zati :D Valla burda anca bizim pazarda görüyorum Chissaları :))

SempA~ dedi ki...

gerçekten tonu çok hoşmuş (:
tam yazlık bence Güle güle kullan ^^

sempasworld.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

tam bu renk bir mavi istiyordum bende,tonu ve parlaklığını sevdim

Junkhead dedi ki...

SempA, teşekkürler ;)

rebeltakipte, teşekkürler :) Evet çok güzel bir tonu var. Yakından daha güzeeel :D

Yorum Gönder