27 Nisan 2012

China Glaze - Luna

   
   Bu oje muhteşem bence ! Ama bana göre baya şık bir oje :) Yani tırnağımda bunlarla günndüz vakti sokağa çıkmam herhalde hehehh .. Bir yemek veya özel bir günde sürülebilecek bir oje kendisi . Size göstermek amacıyla süreyim dedim :) DBMS Kozmetik Derya'nın yaptığı bir outletten almıştım . Sürmek yeni nasip oldu. Tırnaklarım kısayken sürüp de bu muhteşem ojenin güzelliğini bozmak istemedim :) Daha şişesine bakarken insanın gözlerini kamaştırmaya başlıyor ! Tırnaklarıma 2 kat sürdükten sonra bir süre baktım durdum :)) Tam bir sim bombası Luna ! Almadan önce tamamen gümüş tonlu bir oje sanıyordum ama buz mavisi denebilir . İçinde maviyi de gümüş tonunu da barındırıyor . Ben bayıldım tırnaklarımdaki duruşuna ! Tek kötü yanı,simlerin tırnakta pürüz yapması . Ama ona da takılmadım açıkçası çünkü gördüğünüz gibi muhteşem bir oje ;) Sanki tırnaklarım değerli taş gibi oldu ojeyi sürünce hahaa :D (benzetmeye gel) Fotoğraflar flaşlı .. 


Not: Foto mak. ojenin simlerine dayanamadı gördüğünüz gibi patlattı direk simleri :) :/








9 yorum:

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

özel günler için gayet şık bence

Blogger Cafe'den geliyorum bende beklerim.Sevgiler.

DBMS TREND dedi ki...

luna deyipte geçmeyin harika bir renk bende bayılıyorum tatlım güle güle kullan öpüyorum :)

ismihan dedi ki...

merhabalar blogger cafeden geliyorum seni de bloguma beklerim:)

Junkhead dedi ki...

Hoşgeldiniz arkadaşlar :)

Derya sağol canım,süper bir oje valla !

pembe fiyonk dedi ki...

gündüz için çok mu abartılı olur?:)
ben bayıldım çünkü disko gibi maşallah:)
güle güle kullan tatlım

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk,valla gündüz de çıkılır ama bana biraz abartı :D Tabi gündüz gideceksen şık bir yere,yemeğe o da olur :))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

bence gunduz gece abartı degıl :)) ısıl ısıl harıka..bende beklerım sevgıler

makeupwithstyle dedi ki...

Bayıldımmmm canım güzel günlerde kullan <3 Ben bu ojeyi gündüz de sürerim ama :D

Junkhead dedi ki...

Kokoş Kelebek,teşekkürler ;)

makeupwithstyle,canımcım teşekküüür :-* Valla bana gündüz için fazla simli hahaa :D

Yorum Gönder