01 Nisan 2012

Bütün allıklarım

  
   Daha önce allıklarımın postunu yapmıştım sanırım ama tekrar daha güzel ve gerçekçi fotolarla hazırlamak istedim :) Hepsini bileğimde swatchladım,ben beyaz tenliyim ve renkleri iyice yansıtmak için 3-4 kere parmağıma alıp fazla fazla sürdüm tüm allıklardan da . Bakalım o zaman ...


   NYX Powder Blush lar .. Soldaki Raisin,sağdaki Chocolate Moose .. İkisini de çok seviyorum . Chocolate Moose çoook az renk veren bir allık. Hafif sütlü kahve tonunda diyebilirim . Beyaz tenli olduğum halde birkaç kere fırçaya alıp sürünce anca belirgin duruyor ama nude ton makyajlarda güzel gidiyor kendisi . Raisin'i daha çok seviyorum . Mora dönük bir gül kurusu,yani plum diyebilirim . Gül kurusu tonunda rujlarla harika uyum sağlıyor ;) Rengini de gayet iyi veriyor ama palyaçoya döndürmeden güzelce :)





   Flormar pretty allık P116 : Bu allığı bilmeyen yoktur zaten :) Ben en çok pembiş tarafını seviyorum ve kullanıyorum. Diğer tarafı biraz koyu kaçıyor tenime ama ara ara onu da sürüyorum çoook hafif şekilde . Son zamanlarda nedense elim en çok bu allığın pembe kısmına gidiyor :))




   Flormar pretty allık P113 ve Flormar allık 90 : P113ü ilk aldığım zamanlar baya bir kullandım . Şimdi altlarda kaldı gariban,gözüm onu görmeyince kullanmıyorum tabi . Ama en sevdiğim allıklarımdan biridir. Rengine bayılıyorum . Pembe-şeftali arası çoook tatlı ve hafif bir tonu var. Beyaz tenliler için gayet uygun ;) 90 nolu allığı ise toplasan 3 kere kullanmışımdır . Şeftali tonlu allığım da olsun diyerekten almıştım . Biraz bronza da kaçıyor aslında,güzel bir renk ama pek elim gitmiyor makyajlarıma uymadığından .




   Cecile 02 ve She 02 allıklar : Cecile allık sanırım eski bir allığım bittikten sonra ilk aldığım allıktı. Doğal pembe tonlu, yanaklar kızarmış görüntüsü veren tonda allıklar hep favorimdir . Zaten öyle aşırı da sürmem hiç bir allığı . Bu allığı görünce de anlamıştım seveceğimi :) Kendisi bir tanedir benim için,diğer allıklarım olmasın tek bununla yaşayabilirim :D Çok abarttım biliyorum ama öyle :)) İçinde hafif ışıltılar olan çok tatlı bir gül kurusu renginde .. Kullan kullan bitmez,10 sene gider bu bana ,bozulana kadar tabi hahahh .. Benim cildimde tam da dediğim görüntüyü veriyor bu Cecile. Yanaklarım doğal kızarmış gibi duruyor ve canlılık katıyor . She allığı ise rengi hoşuma gittiği için almıştım . Çooook az renk veriyor ama bu benim için sorun değil . Beyaz tenli olunca zaten az renk veren allıklar daha tercih edilir oluyor ;) Gördüğünüz swatchı elde edebilmek için defalarca bol bol parmakladım yani anlayın ne kadar hafif renk verdiğini .





   Son olarak ise dandik Catherine Arley allıklar terracotta 02 ve double blush 01 : Bunları Bospa'da görüp renkleri çok şeker ve fiyatları da uygun olduğundan çeşit olsun diye almıştım . Kokuları aynı Catherine Arley in meşhur pudrası gibi :D Pek kullanmadığım için çok bilgi veremeyeceğim bunlar hakkında . Buarada o ikili olanın pembe tarafının nasıl bir canlılığı olduğunu swatchlayınca daha da farkettim amanııın dedim ben bunu ölsem süremem :))) Tam bir palyaço rengi benim için :D Ama ortadaki ton çok ciciymiş,onu kullanmak lazım evet :)



13 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Ne iç açıcı bi yazı bu böylee:)

Junkhead dedi ki...

Hehehh öyle mi olmuuuş canımcım :))

Aswang dedi ki...

ohiiiy yirim hepsini:D
Ayrıca Raisin e öldüm bittim!

Junkhead dedi ki...

Aswangııım evet ya Raisin harika birşeeey ! :))

Benden Bişeyler dedi ki...

bu she allıkları yiyesim geliyo ne cici ambalajları var böyle yaa

uzunincekivircikk dedi ki...

Cecile allık ne kadar değişik duruyor çok beğendim bir araştırmasını yapayım :) sen de en az benim kadar allık meraklısısın anladım ;)

Junkhead dedi ki...

Benden Bişeyler, evet çok cici di mi :))

uzunincekivircikk, Cecile süperdir canım tavsiye ederim bi bak bence de ;)

pembe fiyonk dedi ki...

flormarları bende çok seviyorum.kendilerini geliştirdiler harika oldular:)

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, aynen öyle fiyatlarına göre harika ve çok bereketliler :D

kitten dedi ki...

chocolate moose tam benim rengim:)

Junkhead dedi ki...

kittencım evet çok tatlı bir renk o çoook hafif :)

sevda s. dedi ki...

Allık hastası olarak gözlerim bayram etti canım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sevindim :))

Yorum Gönder