20 Nisan 2012

Bugünkü kombinim :)

   Bugün çok hoş bir etkinliğe katıldım . Hatta bir blogger olarak katıldığım ilk etkinlik oldu diyebilirim :) Kayra Restoran Haftası dahilinde Bostanlı The Good'ta gerçekleştirilen şarap tadım etkinliğiydi . Bu etkinlik sayesinde birçok bloggerı görme,tanışma fırsatı da yakaladım. Nimo Ceren,CosmoTrend Burcu,Zeys Fashion Zeynep,Makyaj Günlüğü Hacer,Modaşk Özlem başta olmak üzere bloggerlarla tanışmış oldum . Benim için çok hoş ve değişil bir gündü :)) Etkinlik fotoları bende pek olmadığından ,etkinlik postunu daha sonra yayınlayacağım . Etkinlik çıkışı ,Manisa'dan kalkıp gelen Cerenciğimi hemen bırakmak olmazdı tabiii :D Zeynep,Burcu,Hacer,Özlem ve Cerenle Özsüt'te oturup biraz daha kaynaştık,çaylarımızı kahvelerimizi içtik ,dedikodu yaptık :) Kombin fotolarımı ,fotoğrafçımız Burcu'ya çektirdim hehehh .. Tekrar sağol Burcucum . Bakalım ne giymişim ve son foto ise etkinlik sonrası bir karemiz .. Kızlar sizi tanıdığıma çok memnun oldum ;)









   Etek : Pull&Bear
   Bluz : Bospa
   Çorap : Penti
   Botlar : Queen Bee (Erbil Süel)
   Çanta : Taksim'den bir pasajdan
   Armor yüzük : ebay
   Kolye : Cunda
   Hırka : Kadıköy yerel butik (üstündeki zımbalar benden:)

19 yorum:

~ düşişleribakanı ~ dedi ki...

ayy ne kadar hoşş :)çantana ve rengine bayıldım :))

Junkhead dedi ki...

düşişleribakanı, teşekkürleeer :) Ben de kullanıcı adına bayıldım ,çok yaratıcı hehehh :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Kızıımm pek hoş olmuşsun. Walla adına yakışır şekilde giyinmişsin ha :D

What's Next dedi ki...

facebook'ta herkesten önce görme ayrıcalığımın avantajını kullanmış olsam da yorum bırakiyim dedim :D mor bağyaaan :* zeys istanbula gelmişti, çok tatlı ya, çok seviyorum onu :)

Junkhead dedi ki...

Hahahh canım evet en sevdiğim renklere bürüneyim dedim :)) Sağol,muckss !

Junkhead dedi ki...

Edacım evet sen sansürsüz olarak görüyorsun face te :)) Çok şeker Zeynep de aynen ;)

pembe fiyonk dedi ki...

çok güzel geçtiği belli canım :) Facebooktada dediğim gibi mor sana yakışıyor canım <3

Junkhead dedi ki...

Canımcım, sağol tekrar ;))

makeupwithstyle dedi ki...

Ayy süpersiniz, ne güzel bir buluşma olmuş <3 Canım mor çantan ve ojen <3 çok güzel!

Lynn dedi ki...

Ooov! Bayıldım =))

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,sağol canım beniim :) Evet morlarımsız olmazdı :D

Lynn, teşekkürleeer ! ;))

ayşe kaya dedi ki...

selam benim acelem olduğu için hemen çıkmak zorunda kaldım bencede çok güzel bir etkinlik oldu sizlerle tanıştığıma çok mutlu olduum:)

özge dedi ki...

amanda aman kombinde yaparmışşş :) çantan çok şeker canım tam senlik dememe gerek yok herhalde:)

Junkhead dedi ki...

Ayşe, teşekkür ederim . Ben de çok memnun oldum tanıştığımıza ;)

Adaşım, çok teşekküüür :D Evet artık daha çok kombin koymaya çalışacağım bakalım hehehh ..

weps dedi ki...

renk harika ççok begenmiskoo !!

Junkhead dedi ki...

weps, teşekkürler ;)

sevda s. dedi ki...

Wuu, bayıldım ben canım :) Çantan da çok güzelmiş :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım,çoook teşekkürler :)

~ düşişleribakanı ~ dedi ki...

teşekkürler senin adında kombinin gibi çok güzel

Yorum Gönder