11 Nisan 2012

Bugün aldığım kozmetikler :)

   
   Bugün annem ve kardeşimle Alsancak'a gittik cilt doktoru için . Dr.dan çıkışta kardeşimden ayrılıp birkaç yere girdik . Önce hemen Gratis'e girdim :) Sonunda ben de Maybelline Color Tattoo'lardan aldım. En kullanabileceğim renk bu fümeydi . Mor ve maviyi direk atladım zaten o ton farlarım olduğu için. Mavisi çok carttı zaten . Diğer renkler de içimi açmadı,bunu seçtim hem bana yakışan bir renk hem de kullanılabilir olduğundan :) Immortal Charcoal olan bu aldığım.Bunları her yerde farklı fiyata satıyorlar gördüğüm kadarıyla yaa çok saçma :S Ben Gratis'ten 14 küsur tl.ye aldım mesela,ama başka yerlerde 16 tl.ye hatta 11,5-12 tl.ye satılıyormuş . İlginç,neyse ... Isabelle Dupont 3lü seti de Gratis'te görür görmez kaptım direk :D Bu marka her yerde satılmıyor diye biliyorum. İnternet sitesinden satışları var sadece diye biliyordum . Sadece 4.90 tl.ye aldım bu 3lüyü . Denedim de tırnaklarımda,gayet iyiler fiyatına göre . Özellikle matlaştırıcı ojeler normalde 4-5 tl.ye satılırken bunun içindeki 1,5 tl.ye gelmiş oldu. Gayet de güzel matlaştırdı valla :) Biri tırnak üstü parlatıcı,biri matlaştırıcı,diğeri de simli şeffaf oje . Pastel ojeyi de oradan aldım. Bu rengi almak aklımdaydı uzun zamandır. Görünce de kaçırmak istemedim . Golden Rose ojeler 3 al 2 öde idi Olay parfümeride . Magic colorları görmüşken 3 tane kaptım :D Bende 2 magic color vardı ama birkaç renk daha almak istiyordum ve parfümerilerde değil de Golden Rose'un standlarında oluyor bunlar genelde . Görünce almamazlık edemedim.Ojelerden ilk hangisini sürsem diye düşündüm ve lacivert magic colorda karar kıldım :) Son olarak da Alix kiremit rengi oje :)) Bir de New Wave saç köpüğümü aldım ,o yok fotoda . Bu Alix ojenin rengini çok beğendim. Zaten geçen gün turuncu oje araştırırken nette rastlamıştım buna ve beğenmiştim . Bugün 3 yere uğrayıp aldıklarım bunlar oldu . Hepsine de bayıldım !











8 yorum:

özge dedi ki...

adaşım,güzel günlerde kullan yenilerini, pastel ojenin bu rengi bende de var önce sıradan gibi geliyor ama tırnakta süper duruyor. bu farlardan bende almak istiyordum bugün rossmanna baktım gelmemişti ama yeni rujları gelmişti :) testerları olmadığı için deneyemedim. farların fiyatlarının değişik olması çok saçma gerçekten..

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkürleeer ;) Farları bizim Karşıyaka Rossmann'da da görememiştim bir 10 gün önce falan ama Gratis'te buldum aldım hemen :D Rujlar dikkatimi çekmedi,rujları da mı vardııı aaa :)) Oje için hep öyle demişler evet ben de birkaç ay önce ilk gördüğümde almamıştım . Sonra sürülmüş halini gördüm ve bayıldım hehehh ..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Isabelle Dupont un Gratis'te satıldığını öğrendiğim süper oldu. Harikasın!!! Güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

FashionAndMakeupFreak, o Isabelle seti görür görmez zaten direk aklıma blogta duyurmak geldi :D Bunu çok kişi öğrenip faydalanacak dedim bak hep izleyicilerimi düşünüyorum süperim bee :)))

dofa dofa dedi ki...

güle güle kullan canım. color tattoolardan ben de bu aldığını ve bir şey taupe beğendim. ikisini alacağım sanırım. :)
alix ojenin numarası kaç?

Junkhead dedi ki...

dofacım teşekkürler ;) En güzel renk de bence buydu Color Tattoolardan.Alix'in nosu 291 :)

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım aldıklarını :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım,teşekkürler ;)

Yorum Gönder