22 Nisan 2012

iluvmyroom


:) <3






4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım odanın mor olmasına hiç şaşmadım :D Layne Staley posterin yok mu? O.o

Junkhead dedi ki...

Hehehh :))) Canım sorma yaa Layne posteri aradım senelerdir ama yok bulamadım :( Kurt ile yetiniyoruz :D

makeupwithstyle dedi ki...

Aaa tüh canım yaa :( Eskiden Blue Jean diye bir dergi vardı (hala var mı emin değilim) oradan çıkan posterleri nasıl biriktirirdim :D Layne Staley çıkmıştır mutlaka zamanında, bak o zamandan bilseydim arkadaş olacağımızı sana saklardım :)

Junkhead dedi ki...

Canım beniim, Blue Jean hala var galiba :D Ben de çok alırdım bir zamanlar ama aldığım sıralar posteri çıktıysa da belki o zaman Layne'i henüz tanımıyordum ,dikkatimi çekmemiş olabilir. Valla bir ara netten yüksek çözünürlüklü fotoğrafını bulup,poster yaptırtmak bile vardı aklımda ama iyi kalite bir fotoğrafını bulamadığım için olmadı :/

Yorum Gönder