21 Nisan 2012

Bir kombin postu daha :))

   2 gün üstüste kombin postu hiç benden beklenir şey değil mi arkadaşlar ? :D Valla denk geldi ,ben de fotolayıp paylaşmak istedim . Bugün annem ve babamla ,buraya yeni açılan Optimum Outlet AVM ye gittik,gitmez olaydık valla hiç gidilecek bir yer değilmiş . Hem çok kalabalıktı,çoluk çocuk,resmen ipini koparan gelmiş :) Hem de pek ilgimi çeken ,bayıldığım birşey olmadı mağazalarda . Koca AVMden tek aldığım şeyler 3 kutu saç boyası ve Yves Rocher mini boy coconut parfüm oldu :))) Çıkışta da hep bir ağızdan "bir daha buraya gelinmez "dedik :D Daha güzel gezecek,alışveriş yapacak yerler varken hakkaten hiç çekilmez teeee oralara gitmek de yani . Metroyla 45 dk.da gittik düşünün artık :D Neyse işte bugün böyle kırmızılı siyahlı giyindim . İlk kez yeni aldığım plak çantamı taktım ve çok sevdiiiim ! Kırmızılı tarafını dışa çevirdim ki uyum sağlasın kazağıma hehehh .. Uyum takıntım var,uyumsuz durduğunu düşündüğüm birşeyi,yüzük bile olsa takamıyorum,giyemiyorum yav :) Mesela tırnaklarımda dünden kalan mor ojelerim vardı. Üstümdekilerle çok alakasız durduğu için rahatsız oldum hahaa .. Var mı benim gibi aranızda ? Bu kazağımı aldığımdan beri baya giydim,çok sevdim çok da rahat . Bakalım Junkhead nasılmış bugüüün ?


Not : Fotoların arka fonları için kusura bakmayın :) Kombin göstermek buradaki amacım ;)











   Kazak : Mango
   Plak çanta : Yerel butik
   Botlar : lovelyshoes.com (zincir ve zımba detayı benden;)
   Tayt : Bospa :)

6 yorum:

What's Next dedi ki...

valla çok uyumlu olmuşsuun :D benim hiç yoktur öyle uyum takıntım, yani arada bir dikkat ederim de çoğunlukla ojelerim kombinimden bağımsız olur :) sevdim bu kazak - çanta ikilisini ;)

Junkhead dedi ki...

Sağol Edacım :)) Valla kendimi bildim bileli bu uyum takıntısı benden mevcut :D

NİMO =) dedi ki...

harika harika, devam lütfeeeeeeen :)) Ayrıca yıllardır yüze konan yıldızlı yada bluur dan sonra seninkiler çok orjinal :)) Çantana bayıldımm yavrum :)

Junkhead dedi ki...

Nimooom teşekküüüür :-* Hahaa evet sansür resimlerim çok eğlenceli oldu di mi,her seferinde farklı yüzlerle karşınızda olacağım :D Çantamı ben de çoook sevdim ! Bir dahaki gelişinde götüreyim seni aldığım yere :))

pembe fiyonk dedi ki...

çok severim böyle çizgili giysileri. çok güzel yakıştırmışsın canımm.
ay o optimumu bende anlamadım canım yaa. gece-gündüz, hafta içi veya sonu hep kalabalık.
Ne gezdiğimi, ne baktığımı anlıyorum orada :/
Biraz daha sakinleşsin Bowlinge gitmek istiyorum.

Junkhead dedi ki...

Canım teşekkürleer :) Ben de bayılırım çizgili şeylere ;) Ay evet ya şaştık kaldık Optimuma,o neydi öyle ,bowling mi vardı göremedim bile o kargaşada hahaa :D

Yorum Gönder