15 Nisan 2012

Alix Avien - 291

   
   Son aldığım ojelerden birini daha sürdüm :) Bu renge kiremit rengi diyenler var ama bence değil. Kiremit rengini ben severim çünkü. Buna o kadar bayılmadım . Kiremit rengi dediğin kahverengi-kırmızı-turuncu arası güzel bir tondur ve böyle soluk da değildir ;) Uzuuuuuuuun zamandır tırnaklarımda turuncu oje görmemiştim . Tabi narçiçeği tonlarını kastetmiyorum. Bunu sürünce bir garipsedim doğal olarak hehehh .. Sevdim mi sevmedim mi onu da bilemedim açıkçası . Ojenin kıvamı da pek iyi değildi. Bozulmuş da kıvamı koyulmuş gibiydi :S Halbuki son kullanma tarihi 2014 yazıyor . Anlamadım ne iş. Tek katta opak oldu ama ben 2 kat sürdüm . Geçelim fotolara ... Son 2 foto flaşlı,geri kalanı flaşsız gün ışığında çekildi ;)











8 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Sanırım aynı ojeden bende de var. "Sanırım" :D Aslında güzel durmuş gayet de. Sev bence :)

Junkhead dedi ki...

Hehehh işte insanın sürüyle ojesi olunca böyle "sanırım" diyor :D Ben de yapıyorum aynı şeyi bazen yavrım :)) Emin olamadım yav ne bileyim. 2. kez süreceğim bir oje değil kanımca .

makeupwithstyle dedi ki...

canım ben de hak verdim sana, çok sevmedim. Ama ben genelde bu renk ojeleri sevmiyorum :) yoksa senin tırnaklarına her renk yakışır <3

justuntitled. dedi ki...

Teee gündüzki yayınladığın yazı şimdi kumanda paneline düştü. Benimki de yarım saat bi saat gecikiyo böyle. Blogumuzun zaman ayarlarını bi kurcalayalım bari :S

Junkhead dedi ki...

Aaa kızlaaar noolmuş böyle yahu :D Şaşırdım ben de bir anda :)) Bu postum gündüz yayınlandı sanıyordum ben :S

pembelimonata dedi ki...

Tam yaz rengi, çok canım çektii ben de alıcam =))

Lynn dedi ki...

Bu ojenin golden rose paris olanı bende var. Sür sür anca belli oluyor ama bence rengi çok güzel.

Junkhead dedi ki...

pembelimonata, benden çok süreceğin kesin alırsan hehehh :D

Lynn, bu da ilk katta opak oldu . Demek Golden Rose'unkinin kıvamı ince .

Yorum Gönder