11 Nisan 2012

500. izleyiciye ulaştım ve çekiliş yakında !

   
   Arkadaşlaaaar,beni takip eden,okuyan tüm insanlaaar sizi çok seviyorum :)) 500. izleyiciye ulaşınca bunun şerefine bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyordum . Dün itibariye 500 takipçim oldu,hatta 501 oluverdi yarım saat sonrasında :D Hediyelere karar verip hazırlayınca çekilişimi duyuracağım . En fazla 1 hafta için olur herhalde . Beni takip eden,yorumlarıyla yalnız bırakmayan, samimiyetime inanan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum . Nice 500lere,1000lere inşallaaah diyorum :)

9 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

daha nicelerine inşallah uzun soluklu bir blog olsun kuzum:)

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk,sağol canım inşallaaah ;)

MakeupAddict dedi ki...

Tebrik ederim canım! Nice 500'lere... Ama - naçizane fikrimi söylersem - bence hakediyorsun. Yani gayet güzel bir blogun var bence, en azından, kendim için konuşacak olursam, ben okurken zevk alıyorum. :)
Ben de daha yolun başındayım bu bloggerlık işinde ama, darısı benim de başıma diyeyim bari! :)

makeupwithstyle dedi ki...

Tebrikler canım daha nicelerine inşallah....ayrıca darısı başıma diyeyim :*

Junkhead dedi ki...

MakeupAddict,sağol canım ne güzel sözler onlar öyleeee :) Çoook mutlu oldum ! Darısı hepinizin başına ;)

makeupwithstyle,tatlım çook teşekkürleer ;) Darısı başına,daha 1000leri göreceğiz hep birlikte :D

ZeynepG. dedi ki...

ben de katılıcaaaamm :))))

*ssdesignbutik dedi ki...

maşallah kuzum nice 500ler binler olsun :D

Junkhead dedi ki...

Zeynepcim, katılırsın tabi kiii :)

Senemim çoook teşekküüüür ;)

sevda s. dedi ki...

Nice nice 500lere 1000lere canım :) Tebrikler.

Yorum Gönder