17 Nisan 2012

3 SATILIK RUJUM VAR ! !

   
   Arkadaşlar ,kullanmadığım ve kullanmayacağım ürünler oluyor bazı zamanlar elimde . Bu 3 ruj da onlardan . Loreal ve Pastel ruj daha bugün kargodan çıktı :) Bir çılgınlık yapıp ,renklerini yakından görmeden 3 ruj sipariş verdim kozmetikcim.com dan ve Loreal farklı bir renk çıktı. Pastel ise bronz tonu ve kullanmayacağım bir renk çıktı . Renkler gayet güzel aslında ama ben kendime yakıştıramadım . Avon ruj ise katalogta görüp,rengine bayılarak aldığım ve yine kendime bir türlü yakıştıramadığım bir ruj oldu :( Bu ruju seven çok kişi var ama bana yakışmadı :( Bu 3 rujumu da satışa çıkarmak istedim . İlgilenen olursa üçünü birden veya tek olarak yollayacağım ;) Loreal rujun orjinal satış fiyatı 35 tl. sanırım,ben 30a aldım . Sadece bir kez dudağımda denedim ve kolumda sizler için swatchladım . Onun dışında ruj aynen duruyor fotolarda görüldüğü gibi . Tek alırsanız 25 tl.ya bırakıyorum . Pastel ruju da aynı şekilde bir kez dudağımda denedim . Onu da 8 küsur tl.ya aldım . Tek alımda 7ye bırakırım . Avon ruju ise 2-3 kez dudağımda denedim evde . Onu aldığım fiyatı hatırlamıyorum ama 10 tl.ya bırakırım . 3ünü birden almak isterseniz 35 tl. olur . Kargo ücretini hepsini alırsanız ben ödüyorum . Tek alımınızda size aittir . Swatchları ve fotoları da bu şekilde :


   Soldan sağa sırasıyla :
Loreal Color Riche Serum - S201 (Yapısı harika. Yumuşak bir pembe tonu var.)
Avon Moisture Seduction - Nude Perfection (Yapısı yumuşacık ve nemlendirme özelliği gayet iyi. Rengini belli eden hoş bir nude .)
Pastel - 131 (Bronz-pembe tonlu .)


   İlgilenenler benle junkheadravager@hotmail.com dan iletişime geçebilir arkadaşlar ;)


Not : Fotoları yeni pencerede açarsanız daha yakından inceleyebilirsiniz .







0 yorum:

Yorum Gönder