15 Mart 2012

Yeni fıstık ojeleeeer :)



   4 oje daha katıldı oje aileme :D Işıltılı fıstıklar China Glaze-Luna ve Kleancolor-Moondance 'i DBMS Kozmetik Deryacığımdan aldım . Yine bir outlet yaptı bizler için,tabi ben de kaçırmak istemedim ve bu ikiliyi kaptım :)) Böylece ilk China Glaze ve Kleancolor ojelerimi almış oldum . İkisine de bayıldım ! Özellikle Luna'ya aşık oldum diyebilirim .. Şişede nasıl süper görünüyor bakar mısınız,ışıl ışıl ! Ben gümüş rengi ağırlıklı sanıyordum rengini ama maviliği de varmış baya . Daha da hoşuma gitti tabiii :) Moondance'in de içinde 2 türde simler var . Çok hoşlar çooook :D Derya'ya burdan çok teşekkür edip öpüyoruuum ;) Flormarları da bugün standından aldım . Sanırım sonunda istediğim gibi bir turuncu oje buldum . Morun içinde de ışıltılar var hafif,hep görürdüm ama almazdım bu ojeyi . Artık alayım da üzülmesin gariban dedim :))









4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan ojelerini, bende geçenlerde Orly oje aldım 3 tane :) içimizdeki oje canavarı durmuyor bir türlü :PP

Junkhead dedi ki...

Canımcım sağol ;) Sen de güle güle kullaaan,öptüüm ! :-*

cosmotrend dedi ki...

Güle güle kullan tatlım.DBMSDen aldığın ojelere bayıldım.Bende geçenlerde outletini kaçırdım hala üzülmekle meşkulüm:D :(:(

Junkhead dedi ki...

cosmotrend, sağol canım ;)

Yorum Gönder