06 Mart 2012

Vanilya Club Mart kutusu

   Vanilya Club mart kutum bugün geldi :) Bu sefer hiç bir blogta ürünleri görmediğim için ,kutuyu açış anım çok heyecanlıydı hehehh .. Bakım ürünü ağırlıklı olmuş bu sefer kutumuz . Ama tam boy ürünlerin fazlalığı beni mutlu etti açıkçası . Vanilya her geçen ay gelişme gösteriyor . Önce kutumuza bir ön bakış yapalım :


   Her zamanki gibi Vanilya magazin ve indirim çekleri,broşürler ...


   Ürün listesi :


   veee kutumdan çıkan ürünler :






   Bu pudranın ambalajına aşık oldum desem yeridir :) Hologram şenliği yaşatan bir mücevher gibi bir kapağı var gördüğünüz gibi :))




   Ürünler içinde Ann Yvette Pearl Powder Mask,Ann Yvette Therapeutic Foot Cream,Essie oje ve You+Eye Mineral Pudra kanımca tam boy . Diğer ürünler sample niteliğinde olduğu için onları katmadan tam boyların fiyat hesabını yaptığımda 190 tl. çıktı . Eğer gerçekten böyleyse şaşırtıcı diyebilirim :) 35 tl.ya hakkaten de değecek bir fiyat ve kalite toplamı olmuş . Ürünlerin hepsi herkese uyar mı tartışılır tabi ki . Mesela pudranın rengi koyu olduğundan ben onu ancak allık olarak kullanabilirim ki zaten hem allık,hem pudra hem de ıslatarak fondöten olarak kullanılabilecek bir ürünmüş . Doğru anladıysam 4 tam boy ürün çıkmış oldu bu ayki kutudan .  Benim kullanabileceğim ve deneyeceğim ürünler Essie oje,Nuxe vücut peelingi,You+Eye mineral pudra ve Ann Yvette ürünleri oldu . Ann Yvette markasını ilk kez duydum ama orjinal ürünlere benziyorlar. Maske tek kullanımlık birşey değil zaten . İçinde 50 gr.ürün var ve her kullanımda 1 çay kaşığı ile karışım hazırlayarak yapılıyormuş . Baya gider yani. Ayak kremi de geçen yaz arayış içine girmiş olduğumdan dolayı bana iyi geldi çıkınca sevindim :) Essie ojenin ise tam boy çıkması süper oldu bence . Bana çıkan oje fosforlu bir turuncu,Bright tight sanırım adı . Mat bir ojeymiş .Kullandıkça ürünleri yorumlayacağım .

12 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canımm aynı anda yazmışız resmen ve yine aynı ürünler gelmiş bize, bu sefer renklerine kadar aynı! :) Güle güle kullan tatlım! muah öpüyorum :*

Junkhead dedi ki...

Evet canım ,yorumları da aynı anda yazdık :D Bize hep aynı gelecek herhalde :))

youknow dedi ki...

canım o oje bendede var neon oldugu için mat :D ama bayılacaksın

Junkhead dedi ki...

youknow,ben de merak ettim :) Sanırım 3 katta anca şişedeki rengi verecek gibi ..

youknow dedi ki...

altına beyaz sürüp her katı kurutup ust katı gec yoksa amaaaan be der kaldırır atarsn :D

Junkhead dedi ki...

Hadi yaaa :D Beyazım da yok ki ahahh,3 katta iyi olmuyor muuu :/

Rococosh dedi ki...

Ojenin rengine bayıldım canım =) izlemedyim =)
bana da beklerim canım :)

Junkhead dedi ki...

Rococosh, sağol canım ;) Hoşgeldiin,ben de seni aldım takibe :))

*ssdesignbutik dedi ki...

hepsini güzel günlerde kullan tatlımm baya bolmuş iççeriğii :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;)

Gaye Tukar dedi ki...

Ben geleçek ayinuyeligine yetistim ama kutu dolu dolu gorunuyor.
Bu arada takipteyim,bana da beklerim:))

Junkhead dedi ki...

Hoşgeldin Gaye ;) Senin blog adresin görünmüyor yalnız adının üstüne tıklayınca :( Yazarsan sevinirim .

Yorum Gönder