12 Mart 2012

Tel yüzük yapımına geri dönüş

   Uzun zamandır meşhur tel yüzüklerimden yapmıyordum . Nihayet bulup aldığım istediğim kalınlıkta tellerle birkaç tane yaptım haftasonu :) Eee tabi bir tane de kendime yaptım ehehh .. Bence hepsi de şahane oldu,özellikle bordo olan favorim ;) Birşeyler daha yaptıktan sonra,hepsini toptan satışa koyacağım inşallah . Ama ilgilenen ,almak isteyen olursa da benle irtibata geçebilir tabi ki . Bunlar gösterişli yüzükleri sevenler için oldu biraz :)) Ben de büyük yüzükleri sevdiğim için,nedense yaptığım modellerin çoğu da büyük ve dikkat çekici oluyor ama bence sade bir elbiseye her zaman renk,hava katar bu tarz yüzükler. Bakalım neler çıkmış ortaya ...






   Bu da benimkiiii :)


10 yorum:

j.d. dedi ki...

Önceden büyük yüzükleri çok severdim, artık küçüklere gidiyo elim ama kolye konusunda artık dev gibi olanlar tercihim :D

Junkhead dedi ki...

j.d,ben de bir türlü sevemedim çok küçük yüzükleri :))

misanthrope dedi ki...

O kendie yaptıkların var yaaaaaaaa............. küçüktürüç :D

Junkhead dedi ki...

Yavruş kendime yaptığım 1 tane zati,2 fotosunu koydum :P Yerleeer,sana küçüktürüç asıl :)))

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık

Junkhead dedi ki...

Nilgüncüm sağol

A.J.O dedi ki...

Slm... mor konusunda kapışabiliriz sanırım :D yüzüklerin gerçekten epey gösterişli eline sağlık... okuyucum olduğun için mersiii... istediğim verimi alamıyorum okuyucudan biraz küstürüyor beni bloga buda ama daha çok önem vermeye çalışacağım... (=

görüşürüz...

www.junkocean.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Selaaam ;) Valla kusura bakma ama mor konusunda benle kapışabilecek birini tanımıyorum :P Yerde mor çöp görsem aaa bak mor diyen bir insanım :D Beğenin için teşekkürleeer ;) Bloguna küsmeee,zamanla olur bazı şeyler ..

A.J.O dedi ki...

kapışmayalım paylaşalım moru cnm biz... (= ama mimarim okulda projelerim %9o ı mordu ve mor projeli kız diyenlerde vardı bana... :D o denli... bütün paftalar mor... (=

Junkhead dedi ki...

Tamam paylaşalım o zamaaan :D Senin de benden kalır yanın yokmuş zaten anlattığına bakılırsa :) Bazıları hani der ya moru çok seviyorum,sonra bakarsın hiç morla alakası yok,mor giymez mor eşyası yok falan ne bileyim . Mor sevmek ayrı bir olaydır bence :D

Yorum Gönder