22 Mart 2012

Son aldığım kozmetik ve bakım ürünleri

   Son günlerde aldığım ürünler ;) Cilt bakım ürünleri ve ruj Avon siparişlerimdi. Ruju beğenmedim,garibime gitti :) Alan arkadaşlar pek renk vermediğini söylüyordu ama bende basbaya renk verdi . Mysterious Mauve rengini istemiştim. Kokusu falan hoş ama sürdükten sonra ağzıma rujun acı tadı geldi . Hoşuma gitmedi bu da . Renk olarak da dudaklarım baya kızarmış ya da yanmış gibi bir pembe durdu bende . Kullanacağımı sanmıyorum. Tonikler %50 indirimdeydi ,ben de 2 tane aldım yedeklemek için . Daha önce de 2 tane bitirdim bu tonikten,memnunum bir sorun yaşamadım . Yağlı ciltler için olan seriden bunlar . Kutudaki ürün ile onun yanındaki çok uygun fiyata geliyordu diye denemek istedim . İkisi 11 tl.ydı,tabi annem Avon yaptığı için birkaç tl.daha indi bize :) Kutudaki ürün gözenek temizleyici kil maskesi, diğeri ise temizleyici-peeling-maske bir arada olan değişik bir ürün . En yakın zamanda deneyeceğim ikisini de . Rossmann makyaj pedlerini zaten sürekli alıyorum,onu görmeye alışmışsınızdır :D Bir de Flormar ultra black göz kalemini kaldırmışlar sanırım . Diğer renkleri hala satılıyor ama siyah olanı bu şekilde 2 uçlu kaleme çevirmiş ve fiyatını arttırmışlar . Sorduğum bir parfümeride "elimizde yok,yakında gelir" dediler Ultra black için ama Flormar standındaki kız da "artık bunlardan satılacak " dedi . Bu yeni kalemin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 9.75 tl.idi . Fiyat artışı pek hoşuma gitmedi tabi.  İlk çıktığı zamanlar Ultrablack kalemi 5-6 tl.ya alıyorduk ne güzel,iyiydi hoştu .. Ben de mecbur bunu aldım artık yedek olarak . Bir ucunu kalemi dağıtıp smokey efekti vermek için süngerli yapmışlar,diğer ucu da kalem zaten . Neyse yine amma uzattım haaa ,susuyorum :) Zaten bu kadar ayrıntıyı herkes okuyor mu okumuyor mu emin değilim. Çoğu kişi 3 cümle okuyup hemen fotolara geçiyordur herhalde :D







8 yorum:

Aswang dedi ki...

Güle güle kullan canııım. Bu rujun bende bir kaç testerı var hergün sürüyorum çok sevdim ben bunu :D Ruj gibi değilde renkli lip balm gibi bir havası var. Az renk verdiği için sevdim sanırım. :D

dofa dofa dedi ki...

ben okuyorum :D
güle güle kullan. o rujdan ben de aldım acıysa kötüymüş ya :/

Junkhead dedi ki...

Aswangım teşekküüür ;) Valla ruj bana az renk vermedi,baya belli etti rengini :D

dofacım teşekküüür okuduğun için de hehehh :) Bana acı tat geldi yav ne bileyim :(

pembe fiyonk dedi ki...

avonun bu ruj sersini merak ediyorum canım.güle güle kullan canım.
bu arada ben seni okuyorum ama siyah üstüne mor yazı gözlerimi inanılmaz yoruyor.hele yazı uzunsa bir süre gözlerim de kalıyor yazı :)
umarım yanlış anlamazsın canım.

busesinem dedi ki...

özgecim güle güle kullan canım,ruj dudagında nasıl duruyor bilmiyorum ama kabında rengi çok güzel görünüyor.

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk,sağol canım ;) Niye yanlış anlayayım . Daha önce de yazı için canlı bir renk seçtiğimde bir arkadaş okuyamıyorum demişti. Aslında ben hep tek renk yazmıyorum. Kafama göre farklı renk seçiyorum,artık çok canlı göz alıcı renk de seçmemeye çalışıyordum halbuki. Dikkat ederim canım :)

Junkhead dedi ki...

busesinem,sağol canım ;) Aslında çok kötü durmadı dudağımda,aynı o gördüğün pembesi gibi durdu ama ben ısınamadım sanırım :D

Makyaj Cadısı dedi ki...

Okuyoruz canım sonuna kadar, merak etme sen :) rujun görüntüsü benim de hoşuma gidiyordu ama kullanışı nasıl olur bilmediğimden almamışım. Bu yazın tam üstüne geldi, teşekkür ederim.

Yorum Gönder