22 Mart 2012

Rival De Loop Gel Eyelinerlar (Black&Lilac)

  
 Sizlere fiyatına göre gayet güzel ve kalıcı olan bu jel eyelinerları tanıtacağım ;) Aslında ikisini de henüz kullanma fırsatım olmadı ama kalıcıkları konusunda bir fikir edindim . Mor olanı daha önceden almıştım,siyah olanı da dün bulunca aldım . Bu eyelinerlar birçok blogta övüldü,belki denk gelmişsinizdir :) Siyahı daha iyi renk veriyor,daha kalıcı deniyor ama bana bir fark yokmuş gibi geldi . Mor olanın içinde ışıltılar var ama bence ışıltıdan ziyade metalik bir görüntüsü var . Fiyatı 5.90 tl.ydı diye hatırlıyorum . Sadece Rossmann'larda satılıyor tabi ki bu marka . Bu 2 renk harici bir de yeşili var . Birthday Party serisinden bu ürünler. Siyah olanın üst ambalajı yırtıldığı için soydum onu :)) Üstüne yıldızlar çiziverdim hehehh .. Şimdi görseller ve swatchlara bakalım :



   FLAŞSIZ :

   FLAŞLI :

   FLAŞSIZ :

   FLAŞLI :

   Bunlar da, ilk fotoda mendille üstünden bir kez geçtiğim ve 2. fotoda mendille 2.kez ve baya bastırarak geçtiğim halleri ;)


6 yorum:

Aswang dedi ki...

yahu şu ürünü çok merak ediyorum ama siyahına bir türlü denk gelemedim. Denk geldiğim zamanda mutlaka parmaklanmış oluyorlar. Grrrrrr

Junkhead dedi ki...

Canımcım,siyahına ben de denk gelemiyordum ama dün çıktı karşıma :D Hem de bol bol yeni getirmişlerdi herhalde .Bunun harici 2 siyah falan daha vardı :)) Parmaklanmaması lazım ya bunları selobantla kapatıyorlar yanlarından açmasınlar diye :S

Aswang dedi ki...

ya üsküdar rossmande hiç öle koruma şeysi falan yok :( Herşeyi açıp parmaklıolar.Görevlide durmuo başlarında. Loreal max factor maybelline standlarında bile durmuolar. Bak sinirlendim şimdi napıo bu çalışanlar orda :D

Junkhead dedi ki...

Alla allaaa niye yok ki korumaları :/ Canım,görevliler başında dikilmiyor ama Rossmannların en güzel özelliği o zaten . Durmasınlar ya sen dursunlar mı istiyorsuuun :D Anca sen birşey sorunca bilgi veriyorlar .

NİMO =) dedi ki...

hiiiiiihhh terbiyesiiiiiz seni, insan bana da alır. kız var mı başka acep hiç bir yerde bulamadım ya :(

Junkhead dedi ki...

Nimom vardı 1-2 tane daha siyah gördüm dün ;)

Yorum Gönder