30 Mart 2012

Ödül aldıııım :))


  Sevgili dofacım bana şirin bir ödül vermiiiş :))) Çoook teşekkür edip sorulara geçiyorum :


1- Mesleğin seni mutlu ediyor mu ?
Mesleksizim diyelim .


2- Dilediğin meslek miydi ?
Geçiniiiiz .


3- Yalnız mı veya ilişkide mi yaşamayı seviyorsun ?
Her ikisinin de kendine göre güzel ve kötü yanları var kesinlikle . Ama benim tercihim sanırım yalnız yaşamak,en huzurlusu . İnsanın kafasını meşgul eden,sıkan,bunaltan şeylerden uzak olmak ..


4- Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin ? Dürüst ol ?
Kim söylemez ki ;)


5- Yabancı bir dil konuşuyor musun ?
Sadece İngilizce .


6- Rüyandaki evde oturuyor musun yoksa tekrar taşınmak mı istiyorsun veya yurtdışına gitmeyi ? (kim sorduysa bu soruları,bir cümle düşüklüğü gariplikler var yalnız :D )
Valla kendi evimde yalnız yaşamadığım,ailemle olduğum için bu soruya birşey diyemeyeceğim :)


7- Mobilya değiştirmeyi sever misin ?
Kendi odamı düşünerekten konuşursam,şuanki odamı hiçbirşeye değişmem açıkçası tam hayalimdeki gibi mor ve siyahlar içinde mutluyum :)


8- Çevre/hayvan koruma vs. hiç katkın var mı ?
Hayır hiç bir atılımım olmadı .


9- Televizyon ve filmleri sever misin ?
Televizyon eskiden daha çok izlerdim ama artık yok denecek kadar az izliyorum . Sadece bir yerli dizi var takip ettiğim . Onu izlemek harici özellikle tv yi açıp birşey izlemiyorum artık . Filmler hakkında birşey dememe gerek yoook,film manyağı bir arkadaşınızım :) Hatta birkaç saat içinde 2 film indirdim,3.de yolda :)


10- Bırakmak istediğin kötü huyların var mı ?
Kötü huy sayılmaz belki bağımlılık oluyor ama Iliadin burun spreyini bırakmak,kendisinden kurtulmayı çok isterdim ama yapamıyorum,çok zor :( :/


11- Loto veya benzeri bir şans oyunu oynar mısın ?
Hayır hiç alakam yok,olamaz da . Allahın en şanssız kullarından biri olarak şans oyunları bana göre değil :D


   Ben de bu ödülü What's Next Edacığıma yollluyorum ;)

4 yorum:

What's Next dedi ki...

ay yiriiim :) çok tenk yu canım, en kısa zamanda yapıcam! şu burun spreyi bağımlılığı nedir allah aşkına? daha önce de çok duydum..

Junkhead dedi ki...

Ayy nası da sevindirik olmuuuuşş ben yiriim :D Valla burun sprey bağımlılığını hiç sorma :/ Felaket birşey,resmen uyuşturucu gibi bir bağımlılık . Kurtulamıyorum 10 sene falan oldu :(( Tehlikesi de var ama bırakamıyorum . Seneleeeer önce alerjim var diye başlamıştım sonra sürekli kullanmaya başladım ve kurtulamadım bu illet şeyden :/

cerenakyol dedi ki...

tebrikler hehehe:)

itsbea dedi ki...

cnm uzun süre kullanınca burnun içinde septum diye bi bölüm var, ora delinebiliyor.'septum perforasyonu' bahsettiğim seyin adı.yavas yavas azaltırsan ii olur(:

Yorum Gönder