07 Mart 2012

Natty oje - 364 !

   Bu ojeyi bugün Bospa'dan aldım diğer 2 Natty ile birlikte :) Ben bu renge ba-yıl-dım !! Hayır mor olduğundan bayıldığımı söylemiyorum,biliyorum şimdi dersiniz "ee tabi bayılacaksın Junk,mor buuu " :D Bu ojeye bayılmamın ilk nedeni mor olması ama asıl önemli neden ise ,benim seneleeeeer önce (10 sene diyebilirim) bu renkte acayip böyle yassı yuvarlak şişeli bir ojem vardı . Bu rengi ona çok benzettim ,hatta aynı bile olabilir ! Bilmiyorum o ojeleri hatırlayan var mıdır,ya da o zamanlar benim gibi denk gelip almış olan . Çok merak ettim şimdi,biraz tarif edeyim o ojeleri .. Markasını hiiiç hatırlamıyorum ama şişeleri çok orjinaldi :) Yuvarlak yassı modelde bir şişesi vardı ve bende 2 rengi vardı  Biri bu mora benziyordu yanardönerli, bir de süper bir mavi tonda yanardönerlisi vardı . O ojeleri hiç unutmadım,hep kalbimdeler hahaa :D O zamanlar 2şer şişe falan bitirmiştim sanırım o 2 renkten de ama sonra tarih oldular,bir daha da hiç bir yerde görmedim :(( Bu ojeyi işte o yüzden çok sevdim ! 2 katta fena olmadı ama ben tam bir opaklık istediğimden 3 kat yaptım . Şişeleri çok hoş bu Nattylerin,sevdim kerataları ! Bu ojeden bir dahaki sefere mutlaka alıp yedekleyeceğim bir daha bulamama ihtimalime karşı hehehh .. Fotolar flaşlı dostlar ;)








5 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Bayıldım canım ojenin rengine! Nasıl güzel durmuş <3

Junkhead dedi ki...

Di mi çok güzeeeel <3 :)

SED dedi ki...

tatlım blogda mailim mevcut mait at sana resimleri kopyalamayı engellemeyi anlatayım =)

Sevgiler..
sedindunyasi.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

ne güzel bir renktir buuu :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer canım ;)

Yorum Gönder