26 Mart 2012

MORjinal'de yepyeni yüzükler ve 3 al 2 öde kampanyası var ! Hurraaaay ! :)

  
  Arkadaşlar son yaptığım 10 yeni yüzüğü de satışa koymuş bulunuyorum ve süper bir kampanya başlattım ! İstediğiniz 3 ürünü seçin,en düşük fiyatlı olan ürün benden size hediye olsun ;) 3 al 2 öde kampanyası kısa bir süre için MORjinal 'de ! Hazır yeni tazecik ürünler de eklenmişken ,beğendiğiniz ürünler varsa bu fırsatı kaçırmayın derim :) Fiyatı hiç farketmez,isterseniz 3 adet 20 tl.lık ürün seçin ,1 tanesi hediyeniz olacak . Ayrıca 40 tl. ve üzeri alımlarda kargo ücretsiz ! "Oleeeyyy,ben de yararlanmak istiyorum" diyenleri buradan alalım ;) Daha çabuk iletişim için ise bana junkheadravager@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz arkadaşlar . Şimdi yeni eklenen yüzüklere de bir bakalım o zaman ...









2 yorum:

misanthrope dedi ki...

Ne güzel habermiş ki bu :)) bol bol satış olsunmuş, ellerin dert görmesinmiiş :)

Junkhead dedi ki...

İnş. yavruş :-*

Yorum Gönder