17 Mart 2012

Kleancolor - Moondance

   DBMS Kozmetik Derya'dan en son aldığım 2 ojeden biri de bu ;) İçinde hem yuvarlak hem de şerit halinde gümüş simler mevcut. 2 katta opaklaşıyor . Kokusu biraz garip geldi bana,diğer ojelerden farklı .. Ben çok beğendim bu ojeyi ama 2 haftadır tırnaklarımın azizliğine uğramasam daha çok sevecektim :(( Sağ el yüzük parmak tırnağım dibinden kırılmıştı,bugün de sol el orta parmak tırnağım gitti :/ O yüzden bugün tam el modellik yapamadım kusura bakmayın arkadaşlar :( 2-3 tırnak kattım artık fotolara ..






6 yorum:

Küçük Şeyler dedi ki...

ayy canim gecmis olsunn
ojenin rengi cok guzelmis ama :)
insallah cabucak gecer
sevgiler !

Junkhead dedi ki...

Küçük Şeyler,sağol canım valla sinir oldum :( Nazar mı değdi nolduysa,2 tırnak 1 hafta arayla :( Oje süper evet,yakından daha ışıltılı duruyor simler <3

What's Next dedi ki...

şu tırnak kırılmaları feci bişeey! nefret ediyorum.. umarım çabuk uzar tırnakların yeniden ;)

Junkhead dedi ki...

Edacım evet ya sormaa :/ Aslında çabuk uzar tırnaklarım ama dibinden gidince tabi biraz uzun sürüyor haliyle uzaması :(

Aswang dedi ki...

oooyhh ne güzelmiş bu ojeee:D Güle güle kullan kuzucuuuum

Junkhead dedi ki...

Aswangım sağol muckksss ;) Evet çok güzeeel ! Ama asıl süper olan China Glaze yaaa,artık tırnaklarımın uzamasını beklemem lazım onu sürmek için :(

Yorum Gönder