24 Mart 2012

Kakaolu-fındıklı biscotti yaptım :)

  
  2 gündür yine bana geldi birşeyler :) Dün ilk kez Banana Bread yaptım,bugün de 5. kez Biscotti yaptım . 2 tarifi de bu siteden aldım . Tavsiye ederim, harika şeyler var . Tabi ben sadece cookie ve kek tariflerine göz attım :)) Birşeyi farkettim ki benim daha önce yaptığım Biscottiler gerçek Biscotti değilmiş :D Öncekileri dilimlerken sorun yaşıyordum,hep parçalanıyordu ve içleri biraz yumuşak kalıyordu . Orjinalinde kıtır kıtır biraz sert olması lazım çünkü. Keskin bir bıçakla çoook dikkatli dilimlemek gerekiyor,yoksa parçalanabiliyor. Bu sefer kıtır oldu benim Biscottiler de ama o hamurla uğraşmak tam bir işkence . Sabırlı değilseniz yanaşmayın bunu yapmaya :D Yoksa benim gibi söylene söylene hamuru yoğurursunuz . Neden derseniz, hamur o kadar yapışkan bir kıvamda oluyor ki sakız gibi ! Daha önceki tariflerde de aynı sorun oluyordu . Meğer böyleymiş bunun hamuru,yani sorun benimkilerde değilmiş. Şöyle diyim size,elimde lastik eldiven vardı . Hamurun içine dalınca ,hamur eldivene öyle bir yapışıyor ki eldiveni elimden çekiyor resmen . Hamurun içine saplanıp kalıyor elim :D Neyse dellene dellene,biraz daha un ekleyerek ve son anda annemin yardımıyla hamur işini hallettim :) Sonuç harika oldu Allahtan :))) Tam kıtır biscottilerim oldu oleeey ! Tarifin tam linki ise budur tıktık ;)




6 yorum:

What's Next dedi ki...

burda olsa da yesem! çok fenasın, canım çekti iştee :D

Junkhead dedi ki...

Edaaaa,benim canımı çok çektiriyorlar gece gece :D Biraz da ben çektireyim nihahahaaa :P

Küçük Şeyler dedi ki...

olsada yesek... cok guzel olurdu valla :D:D
mutlu haftalar canim <3

Junkhead dedi ki...

Küçük Şeyler, sağol canım . Al sen de bi ısırık ? ;)

Tia Maria dedi ki...

banana bread i bıg bang theoryde duydugumdan berı merak edıyorum ama biscottiye bayılırım.sımdı bana bu yapılmaz kı yaa:(:(

Junkhead dedi ki...

Tia Maria,Banana Bread'i ben How i met your mother da keşfetmiştim :D

Yorum Gönder