02 Mart 2012

Her güne bir film önerisi (Vertigo)

   
   Bir Hitchcock filmi daha tavsiye edeceğim sizlere ;) Hitchcock hayranı olduğumu söylemiştim . Vertigo da favori filmlerimdendir . Çok esrarengiz bir filmdir kendisi :) Başrolde çok sevdiğim James Stewart ve bayan oyuncu olarak da Kim Novak var . Konumuz ise kısaca şöyle .. Bir dedektif ,eski bir arkadaşının karısını takip etmek için tutulur . Ama bu süre içinde dedektif,kadını tehlikeli bir şekilde takıntı haline getirir ve olaylar ilginç bir şekilde gelişmeye başlar .. Çok değişik bir filmdi . Her Hitchcock filmi gibi sürükleyici ve heyecanlıydı tabi ki . Eğer psikolojik gerilim tarzı filmler seviyorsanız bu filme bayılacaksınız ! Buarada Vertigo ,şiddetli baş dönmesi demek imiş . Filmden sonra araştırmıştım . Ana karakter Vertigo hastalığından muzdarip olduğu için,film adını burdan almış . İzleyin,izlettirin ;)












   Alfred amcamı da koyayım dedim hehehh :)



2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Alfred amcaaa :) izleyeceğim bu filmi de mutlaka...aslında sanırım çok küçükken izlemiştim ama unuttum tabii :D

Junkhead dedi ki...

İzle canım tabi unutuyor insan küçükken izlediklerini :)) Hehehh evet Alfred amca diyorum ben :D Tonton tonton çok sevimli geliyor bu adam bana ,kolyesini bile yapmıştım kendime :)

Yorum Gönder