03 Mart 2012

Her güne bir film önerisi (Running Scared)


   Bugün diğerlerine göre farklı tarz bir film önereceğim ilk kez . Filmimiz Running Scared ;)Tür olarak aksiyon-dram diyebiliriz . Başrolde eskiden hastası olduğum Paul Walker var . Bir zamanlar aşıktım kendisine,daha bu kadar meşhur değildi o zamanlar ,ben de toydum baya hehehh :D Aslında bu filmi izlemeden önce sıradan bir aksiyon filmidir,beğenmem diye düşünmüştüm ama beni çok yanılttı . Gayet sağlam bir senaryoya sahip ve sürükleyici bir film çıktı . Konu ise şöyle : Joey Gazelle (Paul Walker) inde içinde olduğu ters giden bir uyuşturucu pazarlığında çıkan çatışmada polisler ölür. Joey olayda kullanılan silahı yok etmeyi planlamaktadır. Ancak komşunun çocuğu bu silahı bulup,hiç sevmediği babasını vurmak için kullandıktan sonra herşey tersine gitmeye başlar. Joey, mafya ve polisten önce çocuğu bulmak, cinayeti örtbas etmek ve en önemlisi cinayet silahını yok etmek zorundadır. (sinemalar.com dan alıntı yaptım) . Filmin finali beni çok şaşırtmıştı,o andan sonra da direk favorilerim arasına girdi :)



2 yorum:

cerenim.com dedi ki...

ben hergun bakarim onerilerine!

Junkhead dedi ki...

cerenim.com, teşekkürleeer ;) Bakıp ilgilenen birileri olduğunu bilince daha mutlu olarak yapıyorum bu film postlarını :)

Yorum Gönder