06 Mart 2012

Golden Rose Hologram oje - 107

   Golden Rose hologram ojelerden 4 tane almış ve ikisini sürüp tanıtmıştım şuana kadar  . Gümüş ve eflatun olan renkler kalmıştı geriye .. Eflatun olan 107 noyu da sürdüm bugün itibariyle :) Tabi çok açık bir ton olduğunu için pek gözüm alışmadı buna :/ Bence en güzelleri füme ve canlı pembe olan sürdüklerimdi . Açık renklerle hala hiiiiç aram yok,yakıştıramıyorum tırnaklarıma napayım .. Hologram etkisi de yine bana pek fazla görünmedi . En iyi fümedeydi şimdiye kadar sürdüklerim içinde . 3 katta anca opak hale geldi . Fotolar flaşlı ;)






3 yorum:

dofa dofa dedi ki...

elbisen çok güzelmiş. ben de epeydir pazara gitmedim. havaların düzeldiği bir gün gitmek istiyorum :D

Junkhead dedi ki...

dofacım canım çok sağol ama yanlış posta yorum yazmışsın ehehh :D Öperiiim !

dofa dofa dedi ki...

ben de diyorum mesaj yazmamış mıydım acaba diye ahah utandım :$ :D
ben de öptüm canım (:

Yorum Gönder