13 Mart 2012

Gabrini mirror colors M03 & Flormar 308

   Bugün geçen yazın bizim meşhuuur Pastel-68in tıpatıp aynısı olan bir Gabrini sürdüm . Bir atraksiyon yapayım dedim ve yapa yapa üstüne bir kat Flormar 308 geçtim :)) Bu Flormar'ı koyu renk ojelerin üzerine sürmek için almıştım zamanında. Siyahın rengini değiştiriyor mesela tek kat üstüne geçince bu oje. Ama bu rengin üstüne garip oldu sanırım,anlayamadım :D Böyle birşey çıktı ortaya bakalım ... Gabrini 2,Flormar tek kat . Fotolar flaşlı ;)







4 yorum:

Ojeperest dedi ki...

bu renk ojelere bayılıyorum :)) üzerine sürdügün flormar da yanar döner gibi yapmış ssevdim benn ::)

Junkhead dedi ki...

Aaa sevdin miii :D Sen de al bak o Flormardan canım bulunsun . Özellikle koyu renklerin üstüne çok değişik duruyor ;)

özge dedi ki...

flormar 308 i yavruağzı tonlarının üstüne sürüyordum bir dönem çok hoş oluyordu böylede güzel olmuş..

Junkhead dedi ki...

Ayy ben beğenemedim ya :D Bugün silip başka birşey süreceğim hahahh

Yorum Gönder