30 Mart 2012

Dün aldığım boncuklardan şeker gibi bir kolye ve yüzükler :)

   Dün annemle Kemeraltı Kızlarağası'na gittik . Bayadır gitmemiştik,iyi oldu tabi :) Boncukçu ve malzemecilerin arasında kendimizi kaybettik önce bir süre :)) Doğal taşçılara girince ben neye,hangi birine bakacağımı şaşırdım . Neyseeee,aldıklarımdan bazılarını paylaşayım dedim . Renkli bonbon gibi taşları görünce direk atıldım üzerine ! Dizi halinde satılıyordu misinada,1 dizi kaptım tam kolyelik diye :D Jade taşıymış bunlar,onu da adama sorup öğrenmiş oldum . Dün akşam vakit kaybetmeden misinadan çıkarıp kolye haline getirdim . Bayıldım bayıldıııım :) Yerim ben bu kolyeyi <3 Her kıyafetle uyum sağlar rengarenk olduğu için hem . Yüzükleri de yine de bir doğal taşçıdan kaptım . Daha sürüyle çeşit vardı sepet sepet .. O sepetleri görünce gözüm döndü zaten bir an :))) Hangisinden alsam napacağımı bilemedim uzun süre :D En sonunda bunları seçtim . Hepsi doğal taş yüzükler bunlar da .. Böyle düz yüzükleri seviyorum çünkü benim büyük,gösterişli yüzüklerime uyum sağlıyorlar . Bir elime büyük yüzük takınca diğer elime de düz siyah yüzük takıp tamamlıyorum genelde :) Siyahlar akik olması lazım, şeffaf beyaz olan da opal . Buarada ben daha önce aytaşını seviyorum diye tanıtarak bir post yapmıştım ama meğer benim sevdiğim aytaşı değil opal imiş. İki taşı herkes karıştıyormuş,o yüzden ben ne zaman opali sorsam bana aytaşı demişler kafamı karıştırmışlar hııhhh . Şeffaf ,mavi yansımalı gibi olanlar opalmiş, daha mat beyaz olan ise aytaşı ;) Ben opali seviyormuşum yani aytaşını değil . İnce siyah yüzükleri baş parmağıma takarım diye aldım. Malum benim hiç ince yüzüğüm olmadığından baş parmağıma takamıyordum hiç :) İncecik olan 2 yüzük yanyana da güzel duruyor,her 2 baş parmağıma takınca da daha bir hoş oluyor ama . Bunlar dışında da ihtiyacım olan bazı malzemeleri aldım . 








7 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan tatlım,kolye ne güzel, renkli renkli jelibon gibi:D

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkür ;) Eveeet kolyenin taşları şeker gibiiii :D

dofa dofa dedi ki...

ne tatlı şeyler almışsın. güle güle kullan. :)
özge sana bir şey sormalıyım. yves rocher internetten alışveriş yapmıştın değil mi? onun kargosu ne kadar tutuyor hatırlıyor musun?

Junkhead dedi ki...

dofacım,teşekkürler ;) Evet Yves rocher sitesinden bir kere yaptım alışveriş ama kargo ücreti hiiiç kalmamış aklımda canım yav ama çok fazla değildi sanki ..

dofa dofa dedi ki...

tamam canım sağ ol. alacaklarım stokta yokmuş zaten ((:

alissverissperisi dedi ki...

çok güzel özellikle 25 yaş altı için cıvıl cıvıl ben 13 yaşlarında bunların gerçek şekerle olanlarını dizip yapmıştım arkadaşımın yanında ısırıp yiyince kız korkudan bayılacak gibi olmuştu:)

Junkhead dedi ki...

alissverissperisi, teşekkürler :) Sen de kalbine indirmişsin arkadaşının hehehh :D Valla ben 29 yaşıma geldim ama gayet de bayıldım bunun yaşla pek ilgisi olmuyor yanii :))

Yorum Gönder