15 Mart 2012

Cennet böyle olmalı :D

  
  Evet ben bir cips canavarıyım . Bütün aburcuburlardan vazgeçerim,vazgeçtim de ama cipslerden asla !! <3 2-3 gün üstüste yediğim olur . Bıraksalar 7/24 cips yiyebilecek kapasiteye sahibim . Yanına da kola veya bira oldu mu ,bir de güzel dizi-film ,benim için en güzel keyif odur,abartmıyorum :))) Nasıl alışveriş yaparken kendimizi mutlu hissediyoruz, ben de cips yerken aynı o mutluluğu yaşıyorum :D Dayanamadım Migros'tayken cenneti fotoladım :))) Ve yine dayanamadım o Ruffles Maxlerin 2 çeşidinden de aldım evet ! :/ Buarada son fotoda görünen Çerezza stick acılı da harika bir lezzet ,cipsseverlere kesinlikle tavsiye ederim ! 







14 yorum:

misanthrope dedi ki...

Delisin delisin dırırırırırım :D

Junkhead dedi ki...

Deli değilim,cips canavarıyım :D

misanthrope dedi ki...

Cips severim tamam da şu fotoları görünce google görselleri açıp midye dolma fotoğraflarına baktım.. kötüyüm :(

irem dedi ki...

ahaha ben de aynen senin gibiyim canım ama gibiydim, bıraktım cipsi bu hafta hiç yemedim ;) ama haftasonu bol miktarda depoladı ;) cidden acılı çerezza stix nefis bir icat =)

Junkhead dedi ki...

misanthrope,yavruşum yerim ben seni ama :D

İrem,evet yaa çerezza acılı süper di mi :)) Peynirli çerezzanın da bağımlısıydım eskiden ama artık sıkıldım ondan :D Ben yemeden en fazla 1 hafta-10 gün durabiliyorum sanırım :/

İrem GÖKER dedi ki...

Off Patos acılı olcaktı şimdi <3

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmm bende çok seviyorum ama işte zararlı diye bıraktım, neredeyse 1.5 yıldır ancak 3-4 paket yemişimdir :) Yemeyince insan unutuyor :)

Junkhead dedi ki...

İreeem,evet acılı Patos da iyidiiir :D

makeupwithstyle,canım valla ben yemeyince unutmuyorum,tam tersi daha çok aklıma giriyor :)) İmkansız bırakamam :D

cecilia dedi ki...

sigara bağımlılığı gibi bişi olsa gerek :) patates cipsler ve çerezza en sevdiğim, onun dışındakileri sevmiyorum pek, aramam da :)

Junkhead dedi ki...

cecilia,yok sigara bağımlılığı gibi birşey değil neyse kiii :D Ama çok nadir de olsa gecenin bi vakti cipse aşermem olabiliyor :)))

Müge Hestbaek dedi ki...

benim favorim yeşil pringles :(

özge dedi ki...

bende zararlı olduğunu bile bile yerim tutamam kendimi favorim doritos peynirli yada alaturka:)

Kepslok dedi ki...

Cips deyince aklıma gelen tek şey sivilcedir :(

Junkhead dedi ki...

Adaşım aynen ben de dayanamıyorum zararlı olduğunu bile bilee :))

Kepslok, sivilce yapmıyor bende her zaman yav Allahtan :)

Yorum Gönder