07 Mart 2012

Bugünkü Bospa ganimetlerim :)

   Bugün annemle Bospa'ya gittik . Birkaç şey aldım :) Kirazlı elbiseyi 2 hafta önce görüp beğenmiştim ama M beden vardı ,o da bana bol gelir gibi duruyordu almamıştım . Bugün S bedenini bulunca almadan geçemedim . 20 tl. kendisi ve çoooook cici !! Belden lastikli,tiril tiril tam yazlık bir kumaşı var .Üstüme giyince bayıldım resmen,içim açıldı ,hemen yaz gelsiiin dedim :D Biraz 50-60lı yıllar havası da var sanki ehehh .. 2 tane de tayt aldım. Yan kısmı derili olanı çok beğendim ! Diğerinin de siyah-beyaz deseni hoşuma gitti. O daha ince yazlık,derili olan daha kışa yakın cinste . Bir de bazı bloglarda gördüğüm Natty marka ojelerden gördüm bir kutunun içinde ve hemen atladım tabi :)) Natty marka ojem yoktu,ee olsun dedim 3 tane seçtim. Simli siyah süper görünüyor ! Onları da tanesi 1 tl.dan aldım efenim . Bunlar bugünkü mallarım işte ... :)










14 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, çok tatlıymış elbise! Natty ojeleri ilk defa senden duyuyorum :S

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;) Evet elbise çok şiriin :D Normalde böyle cici kız tarzı kıyafetleri sevmem ama buna bayıldım ehehh .. Natty ojeleri ben hep görüyordum oje bloglarında,ilk kez yakından tanıştım kendileriyle :))

Back to Black dedi ki...

hepsini de güle güle kullan bebeğim çookk güzeller Alsancak' a giderken o yanları derili taytını giy lütfen .:)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler yavrumm :)) Tamam Als.a giyerim derili taytımı ehehh :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Elbisene bayıldım! ::)) güle güle giy canım

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)) Elbiseye ben de bayıldım :D Yaz gelse de giyseek !

What's Next dedi ki...

vay canısı, ne güzel şeyler almışsın! kombin postlarından vazgeçme tamam mı? :D güzel günlerde kullaan ;) alışveriş yapmaya izmire geliyim ben :P

Junkhead dedi ki...

Edacım teşekküüür :)) Valla güzel şeyler bulmak da marifet tabi pazarlarda ehehh .. Gel gel ,seni de götürürüm Bospamıza :D

irem dedi ki...

haha bu sabah yaa kiraz mevsimi gekse artık diyordum sen getirmişsin bile ;) çok beğendim kirazlı elbiseni güle güle giy =)

Junkhead dedi ki...

İremcim teşekkürleeer :) Evet ben erkenden getirdim kendi kiraz mevsimimi, geriye yazın gelmesi ve giymek kaldı tabi :D

rebeltakipte dedi ki...

güle güle kulla aldıklarını,özellikle şirin elbiseye bayıldım :)

Junkhead dedi ki...

Rebelcim çoook teşekkür :) Ben de en çok elbiseye bayıldım :D

sevda s. dedi ki...

Elbisene bayıldım canım yaa, ben de istiyorum kiii :( Güle güle giy :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım teşekkürleer ;) Gel buraya seni de götüreyim Bospaya ehehh :D

Yorum Gönder