05 Mart 2012

Bodysol SOS Lipstick

 
   Aralık ayı kutumdan çıkan ürünlerden biriydi bu ... Hatta ilk ay kutumdan çıkmadı diye üzülmüştüm ki bir de baktım sonraki ay bende de var :) Çok fazla lipbalm kullanan biriyim . Evde bile durmadan sürerim,sanırım alışkanlık oldu iyice. Sürmediğim zaman dudaklarım hep kuruyor gibime geliyor . Bu üründen deneme şansım olduğuna da çok sevinmiştim . Gerçekten işlevini çok iyi yapan bir lipbalm bu . Kokusu zaten harika ! Sürmeden önce koklamadan duramıyor insan :)) Yapısı da yumuşacık ve biraz kıvamlı mesela Nivea'lara göre .. Bu da daha kalıcı yapıyor sanırım ürünü . Ben sevdim ve orjinal boyunu almayı düşüneceğim ürünlerden oldu . Fiyatı da gayet uygun .. Yine Vanilya Club sitesinden buraya tıklayarak ürünü satın alabilirsiniz ;)



4 yorum:

Küçük Şeyler dedi ki...

zaten dudaklari boyle alistirinca, kullanmadiginda cabucak kuruyormus... :D
bende elime lipbalm gecince surdukce surerim, surmedigimdede cok kotu catlar dudaklarim

Sevgiler !

Junkhead dedi ki...

Küçük Şeyler, aynen öyle canım yaa alışınca durmadan sürmek zorunda kalıyorsun :)

alice dedi ki...

ben de lip balm bağımlılarındanım =) bu da denemeye değer gibi görünüyor listeme ekledim ;)

Junkhead dedi ki...

alice,dene derim gayet beğendim :)Kokusuna aşığım :D

Yorum Gönder