01 Mart 2012

Bardaklaşma etkinliği hediyelerim geldi :)



   Bardaklaşma etkinliğine ben de katılmıştım ve çekilişte eşleştiğim kişi de sevgili İrem olmuştu :) Hediyelerimizi bu hafta birbirimize yolladık . Benim hediyelerim de bugün elime ulaştı . Öncelikle kutuyu morlu morlu süslediği ve minik notunu mor kalemle yazdığı için mutlu oldum tabi hehehh .. Cici kutunun içinden kocaman bir bardağın içinde hediyelerim çıktı . Küpeler,bileklikler,mor toka ve magnetic oje,ruj,lip balm derken bir sürü şey çıktı bardağımdan :) İremcim çoook teşekkür ediyorum . Kendi yaptığı 2 bilekliği de çok beğendim,özellikle friendship bilekliğe bayıldım ;) Etkinliği düzenleyen Madam dö gonç 'a da teşekkür edip bu etkinliklerin devamını diliyoruuum ..




   Çok da şirin bir not yazmış İrem bana,çok hoşuma gitti :) Mor moor hehehh ..

13 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

bende heycanla bekliorum ve hazırlıklarıma devam ediorum gsel günlerde kullan canm

Junkhead dedi ki...

pembe mor alg, teşekkürler canım ;)

Aswang dedi ki...

Bu irem tam yemelik yahu :D Notu ne güzel yazmış öyle ya çok hoşuma gitti :)
Ayrıca bardağada öldüm bittim. İreeem nerden aldın onu çabuk söyle :D
Hepsini güle güle kullan canım benim :)

Junkhead dedi ki...

Aswangım, evet nota ben de bayıldım çok şeker di mi hehehh :)) Sağol yavrumm !

irem dedi ki...

canım güle güle kullan beğenmene çok sevindim =) benim de bardağım bugün elime ulaştı görmen lazım nasıl sevindim laba gelince, insanlar iyice deli olduğumu düşünüyorlar artık =) ben de postumu yapacağım akşam =)

Aswang'cıma da burdan cevap vermek istedim;) canım ya çok tatlısın ne güzel bir yorum bu böyle =) bardağı bu kadar beğendin madem sana da alıyım şekerim ;)

Junkhead dedi ki...

İremcim çoook teşekkürler tekrar :)) Aynı sıralarda almışız paketlerimizi herhalde hehehh .. Ben de beğenmene çok sevindim . Çok güzel bir etkinlik oldu valla . Öpüyorum senii !

Nilgün Komar dedi ki...

ne güzell benimkilerde geldi ama ben daha gönderemedim :)

ev kuşu dedi ki...

cok güzeller canım;
ben de sabirsizlkla beklyorum hediyelerimi:)
harika bi etkinlik oldu...

Junkhead dedi ki...

Sağolun kızlaar ;)

Gamze dedi ki...

güle güle kullan canım. ikinizin de gönderdikleri birbirinden güzel :)

Junkhead dedi ki...

Gamze,teşekkürleer ;)

sevda s. dedi ki...

Ne cici şeyler gelmiş öyle sana :) Çok beğendim, güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım ;) Ben de çok beğendim. Seninkiler gelmedi mi katılmamış mıydın ?

Yorum Gönder