18 Mart 2012

Bakım mimi



   Adaşım deepbeauty beni mimlemiş :) Teşekkür edip sorulara geçiyorum ...


1- Saç bakımı için ne yaparsın ? Ne kullanırsın ?


Saç bakımıyla ilgili bir ürün kullanmıyorum . Ama senelerdir şampuanıma çam terebentin ve susam yağı katarım. Hala bilmiyorum bir faydası oluyor mu :)


2- Yüz ve cilt bakımı için ne yaparsın ?


Yağlı cilde sahip olduğum için matlaştırıcı tonik,nemlendirici kullanıyorum . Toniği her gün sabah-akşam kullanırım. Nemlendiriciyi ise banyo-duş veya saç yıkama sonrası kullanıyorum . Neden bilmiyorum böyle alıştım,her gün sürmüyorum . Onlar dışında da, haftada 1 peeling yapıyorum yine banyo zamanları ve yüz yıkama jeli kullanıyorum peeling öncesi . Kullandığım ürünler ise peeling ve yüz yıkama jeli Nivea'nın . Nemlendirici Vichy Normaderm Tri-activ'e başladım yaklaşık 1 aydır . Toniğim ise şuan Amway Beauty Circle serisinden,ondan önce de 2 kez Avon Solutions serisindeki toniği kullandım,tabi hepsi de matlaştırıcı olanlar . Amway bitince yine Avon'a devam edeceğim ;) Ayda bir falan da siyah nokta bandı kullanıyorum . Sanırım bu kadar :)


3- Dudak bakımı için neler kullanırsın ?


Lip balm bağımlısıyım diyebilirim :) Evde de durmadan sürerim,hep elimin altındadır . Nivea'nın mavi kaplı,renksiz olanlarından kullanıyorum genelde . Onun dışında Rossmann'ınkini de alıyorum gördükçe . Nivea'dan pek bir farkı yok bence nemlendirme olarak ..


4- El ve ayak bakımı için neler kullanırsın ?


Kışın ve soğuk havalarda ellerimin,bileklerimin üstü çok kurur :( O yüzden hemen hemen her gece el kremi sürer öyle yatarım . Normalde Avon'un gliserinli el kremini kullanıyordum ama bir süredir Rossmann'dan aldığım ve kokusuna aşık olduğum Synergen choco fun el kremini kullanıyorum . Ellerimi yumuşacık yapıyor . Avon krem de aynen öyle,çok iyi geliyor ellerime ;)


5- En son kişisel bakım ürünü olarak neler aldın ?


En son kadınlar günü indiriminden ,kullandığım Nivea ürünleri aldım ;) Yüz yıkama jeli,peeling ve göz makyaj temizleyici .

0 yorum:

Yorum Gönder